عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخابات هیئت‌مدیره انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری گلستان برگزار شد


انتخابات هیئت‌مدیره انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری گلستان برگزار شد

انتخابات هیئت‌مدیره انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری گلستان برگزار شد

 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، از برگزاری دومین دوره انتخابات اعضای هیئت‌مدیره انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، یاسر قندهاری با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان، گفت: در این انتخابات که روز سه‌شنبه 8 خردادماه 1403 برگزار شد، به ترتیب روح‌اله عبادی لمراسکی، سپیده سپهری، سرور رخشانی، وحید حسین‌پور و امید باغانی به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره، حسین رهنمایی و سهیلا برزگر به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
معاون گردشگری گلستان یکی از ارکان توسعه و پویایی گردشگری را راهنمایان و نقش تأثیرگذار آن‌ها در این حوزه دانست و گفت: راهنمایان گردشگری صرفاً راهنمای تور نیستند، بلکه سفیران فرهنگی، معرف فرهنگ، تاریخ و تمدن و مهمان‌نوازی و ارائه‌کننده تصویری جامع و کامل از یک کشور و یک منطقه جغرافیایی محسوب می‌شوند.
او با اشاره به ظرفیت خوب استان گلستان درزمینه راهنمایان و بلدهای محلی آموزش‌دیده تصریح کرد: در حال حاضر با طیف متفاوت از گردشگران و سلایق مختلفی مواجهیم؛ بنابراین راهنمایان گردشگری علاوه بر مهارت‌های ارتباطی و آگاهی به تاریخ و ویژگی‌های مقصد گردشگری، در ایجاد انگیزه و تجربه لذت‌بخش سفر برای گردشگران بسیار مؤثر هستند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .