عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت رسانی ۱۱ پزشک داوطلب گلستانی به زائرین حج تمتع


خدمت رسانی ۱۱ پزشک داوطلب گلستانی به زائرین حج تمتع

خدمت رسانی ۱۱ پزشک داوطلب گلستانی به زائرین حج تمتع

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۱۱ پزشک داوطلب عضو تیم های بهداشت و درمان اضطراری هلال احمر استان به منظور ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائرین حج تمتع به کشور عربستان اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی در این باره گفت: با آغاز اعزام زائرین حج تمتع به سرزمین وحی و همزمان با اعزام پزشکان داوطلب عضو تیم های بهداشت و درمان اضطراری هلال احمر برای ارائه خدمات سلامت به زائرین، ۱۱ پزشک داوطلب از استان گلستان به همراه معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: پزشکان اعزامی در ۵ درمانگاه و مطب هتل در شهرهای مکه و مدینه کشور عربستان مستقر هستند و تحت مدیریت مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر به زائرین از سراسر کشور خدمت رسانی می‌کند.
وی گفت: اولین وظیفه پزشکان حاضر در عملیات حج حفظ سلامت زائران است و پزشکان اعزامی عهده دار اموری از قبیل ویزیت زائرین، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، بازدید از اماکن بهداشتی، نظارت بر انبارهای مواد غذایی و... هستند.
غریب آبادی خاطر نشان کرد: از استان گلستان ۵۱۲۳ زائر در قالب ۳۹ کاروان زیارتی در مناسک حج تمتع حضور پیدا می‌کنند که معاینات پیش از اعزام و واکسیناسیون آنها توسط جمعیت هلال احمر گلستان انجام شده است.

خدمت رسانی ۱۱ پزشک داوطلب گلستانی به زائرین حج تمتع

خدمت رسانی ۱۱ پزشک داوطلب گلستانی به زائرین حج تمتع


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .