عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه خدمات بهداشتی درمانی هلال احمر گلستان در روستای توماج لر آلتین گمیشان


ارائه خدمات بهداشتی درمانی هلال احمر گلستان در روستای توماج لر آلتین گمیشان

 

همزمان با هفته هلال احمر کاروان سلامت و تیم های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر گلستان به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به روستای توماج لر آلتین در شهرستان گمیشان اعزام شدند و به 200 نفر از اهالی روستا خدمات ویزیت و داروی رایگان ارائه دادند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی گفت: همزمان با هفته هلال احمر با هدف ارتقای سلامت عموم مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار و تمرین نیروهای عملیاتی قبل از بروز حادثه، کاروان سلامت و تیم بهداشت و درمان اضطراری استان (BHCU) به منطقه توماج لر آلتین در شهرستان گمیشان اعزام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این کاروان 14 پزشک و پیراپزشک شامل پزشک عمومی، متخصص گوارش و کبد، پوست، ورزشی و اسکلتی و کارشناسان مامایی، بینایی سنجی، پرستاری، روانشناسی، بهداشت محیط و بهداشت تغذیه به صورت داوطلبانه مشارکت و به 200 نفر از اهالی روستای توماج لر آلتین خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادند.
وی خاطر نشان کرد: در طول مدت خدمت رسانی تیم های بهداشت و درمان و کاروان سلامت، تیم های سحر جوانان فضای شادی و سرگرمی را برای کودکان روستا فراهم کردند.

 

 





نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .