عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل استاندارد گلستان از شرکت تعاونی روستایی زعفران کاران وامنان استان


بازدید مدیرکل استاندارد گلستان از شرکت تعاونی روستایی زعفران کاران وامنان استان

بازدید مدیرکل استاندارد گلستان از شرکت تعاونی روستایی زعفران کاران وامنان استان

مدیرکل استاندارد گلستان از شرکت تعاونی تولید روستایی زعفران کاران وامنان گلستان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، سید مهدی حسینی در راستای افزایش نظارت ها و کنترل کیفیت، آشنایی با مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و بررسی عملکرد کیفی مدیران کنترل کیفیت از شرکت تعاونی زعفران کاران وامنان استان بازدید کرد.
حسینی گفت: از سال ۱۳۹۵ استاندارد زعفران اجباری اعلام شده است و زعفران موجود در بازار باید دارای نشان استاندارد باشد.
وی با بیان اینکه، زعفران دارای نشان استاندارد از لحاظ ویژگی های رنگ، عطر و طعم، موادخارجی، آلاینده های فلزی و میکروبی مورد ارزیابی کیفی قرار می گیرند اظهارداشت: زعفران های دارای نشان استاندارد باید فاقد هرگونه مواد خارجی بوده و وجود مواد خارجی در زعفران به عنوان نقص بحرانی تلقی می شود.
دبیر شورای استاندارد استان با بیان اینکه استانداردسازی اینگونه محصولات صادراتی از نقش و اهمیت ویژه‌ای در زندگی روزمره مردم برخوردار است گفت: فرهنگ‌سازی و ترویج استاندارد در جامعه می‌تواند آگاهی مردم را نسبت به این مقوله افزایش داده و در نهایت با تبدیل این آگاهی به مطالبه عمومی منجر به ارتقای کیفیت کالا و خدمات در جامعه شود.
سید مهدی حسینی با اظهار این مطلب که حمایت از تولیدکنندگان داخلی نیروی محرکه اقتصاد کشور است بیان کرد: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، تولید و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی یکی از اولویت‌های اداره کل استاندارد گلستان است.
حسینی در پایان به گلستانی ها یادآور شد در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد در بازار، می توانند موضوع را از طریق سامانه تلفنی 1517 و یا پیامک 30001517 به اداره کل استاندارد گلستان اطلاع دهند و یا اینکه شخصا به کمک یک پیامک رایگان به شماره 10001517، از اعتبار و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا، اطلاع حاصل نمایند.

بازدید مدیرکل استاندارد گلستان از شرکت تعاونی روستایی زعفران کاران وامنان استان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .