عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صدور اولین گواهینامه دوره آموزشی نظام مهندسی در گلستان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

صدور اولین گواهینامه دوره آموزشی نظام مهندسی در گلستان

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، محمد توان، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: متقاضیان صدور، تمدید و ارتقاء پایه پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی پس از حضور در دوره های آموزشی تخصصی، باید در آزمون پایان دوره ها  شرکت و حد نصاب قبولی را کسب نمایند.

وی افزود: این دوره های آموزشی عموماً به صورت تقویم شش ماهه و منطبق با سرفصل های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی می گردد.

 توان ادامه داد: همچنین در راستای اجرای ماده 6 و 7 شیوه نامه اجرایی نحوه تمدید و ارتقا پایه پروانه اشتغال به کار مهندسی، تایید نهایی تمامی درخواست های صدور، تمدید و ارتقا پروانه اشتغال به کار مهندسی در سامانه سپامک، منوط به ارائه گواهینامه های پایان دوره آموزشی می باشد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گلستان همچنبن تصریح کرد: در روزهای اخیر اولین گواهینامه دوره آموزشی صدور، تمدید و ارتقا پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی صادر به صورت تمام الکترونیک در استان گلستان صادر شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گلستان گفت: اولین گواهینامه دوره های آموزشی صدور، تمدید و ارتقا پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی به صورت تمام الکترونیک در استان گلستان صادر شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .