عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشارکت دستگاه‌های حمایتی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان

در راستای تنظیم و کنترل بازار مسکن گلستان انجام شد؛

مشارکت دستگاه‌های حمایتی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در جلسه هم اندیشی ما بین اداره کل راه و شهرسازی گلستان و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص ساماندهی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقرر شد از جانب کمیته امداد درخواست تسهیلات از صندوق ملی مسکن برای متقاضیانی تحت پوشش نهادهای حمایتی که تا کنون نسبت به واریز وجه اولیه اقدام نکرده اند، ارسال شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان،سید محمد حسینی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با هدف ساماندهی بازار اجاره و مس

کن در سال گذشته و هم‌زمان با شروع فصل نقل و انتقالات در گلستان تشکیل شد.

وی افزود: اعضای این کارگروه در سه سطح صنفی، تعزیراتی و حکومتی و همچنین اطلاعاتی از بنگاه‌های مختلف استان بازدید می‌کنند.

حسینی ادامه داد: در استان گلستان مجموعاً سه هزار و ۱۳۶ بنگاه مشاور املاک وجود دارد که تا کنون از دو هزار و ۸۷۷ بنگاه بازرسی به عمل آمده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: طی این بازرسی‌ها ۱۵۰ بنگاه مشاور املاک متخلف پلمب و ۴۸۴ پرونده تعزیراتی ایجاد شد.

وی در ادامه گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات تا کنون این بنگاه‌های مشاور املاک متخلف مجموعاً سه میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان جریمه نقدی شده اند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .