عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پلمب 148 بنگاه مشاور املاک متخلف در استان گلستان

در سال 1402 محقق شد؛

پلمب 148 بنگاه مشاور املاک متخلف در استان گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از استمرار بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در سطح استان گلستان خبر داد و گفت: در سال 1402 و پس از آغاز بازرسی از بنگاه های مشاور املاک سطح استان، 148 واحد صنفی متخلف در گلستان پلمب شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با هدف ساماندهی بازار اجاره و مسکن در سال 1402 و همزمان با شروع فصل نقل و انتقالات در گلستان تشکیل شد.

وی افزود: اعضای این کارگروه در سه سطح صنفی، تعزیراتی و حکومتی و همچنین اطلاعاتی از بنگاه های مختلف استان بازدید می کنند.

ملک ادامه داد: در استان گلستان مجموعاً سه هزار و 136 بنگاه مشاور املاک وجود دارد که تا کنون از دو هزار و 729 بنگاه بازدید بعمل آمده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: طی این بازرسی ها 55 بنگاه مشاور املاک بدون پروانه شناسایی و 148 واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

وی در ادامه گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان تا کنون، بنگاه های مشاور املاک متخلف مجموعاً سه میلیارد و 87  میلیون تومان جریمه نقدی شده اند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .