عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بکارگیری تمام ظرفیت ها برای رفع مشکلات در این دو شهرستان

در راستای رفع مشکل آب شرب شهرستان های بندرترکمن و گمیشان صورت گرفت:

بکارگیری تمام ظرفیت ها برای رفع مشکلات در این دو شهرستان

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از بکارگیری تمام ظرفیت ها در راستای رفع مشکل آب شرب در شهرستان های بندرترکمن و گمیشان خبر داد.

 ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود: با تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران در شرکت آب و فاضلاب استان و با حمایت های همه جانبه نماینده مردم شریف شهرهای حوزه غرب استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین استاندار گلستان در راستای رفع مشکل آب شرب در شهرستان های بندرترکمن و گمیشان و جهت پایداری آب شرب در این مناطق شاهد افزایش ظرفیت منابع تامین در این ۲ شهرستان را شاهدیم .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت :افزایش شدید دما ، نصب پمپ‌های غیر مجاز توسط مشترکین و افزایش سرانه مصرف در آستانه عید قربان از اصلی‌ترین دلایل مشکل کم آبی در بندرترکمن است که انتظار داریم همکاری بیشتری از سوی مشترکین انجام پذیرد.
این مقام مسئول تصریح کرد: در راستای رفع مشکل آب شرب در شهرستان های بندر ترکمن و گمیشان پروژه  اجرا و اتصال خط انتقال چاه های آب شرب از بخش خصوصی به خطوط انتقال و مخازن ذخیره آب شرب برای شهرستان های بندرترکمن و گمیشان به پایان رسید .
 وی افزود : ۳ حلقه چاه آب شرب با دبی حدودا ۲۵ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری گردید و مشکل آب شرب  مشترکین این ۲ شهرستان در آستانه عید قربان مرتفع گردد .
  وی ادامه داد: شرکت آبفا تمام تلاش خود را در راستای به حداقل رساندن مشکلات ناشی از کم آبی انجام می‌دهد ولی این امر بدون همیاری شهروندان امکان‌پذیر نیست زیرا با توجه به تداوم گرمی هوا، در استانه عید قربان مصرف آب بیش از تولید است .
 مدیر عامل شرکت آبفا گلستان در پایان در رابطه با آبرسانی به ساختمان‌های چندین طبقه گفت: ساکنان این ساختمان‌ها برای جلوگیری از افت فشار و  قطعی آب  از منبع ذخیره آب شرب در ساختمان استفاده نمایند تا از افت فشار در شبکه و یا قطع آب جلوگيري نمايند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .