عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صدور ۲۰ فقره پروانه جدید بهره برداری برای صنایع گلستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد؛

صدور ۲۰ فقره پروانه جدید بهره برداری برای صنایع گلستان

صدور ۲۰ فقره پروانه جدید بهره برداری برای صنایع گلستان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: طی سه ماه نخست امسال ۲۰ فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی و تولیدی جدیدالتأسیس با اشتغالزایی ۵۸۷ نفر صادر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، درویشعلی حسن‌زاده روز شنبه در تور رسانه ای ویژه دهه تولید و تجارت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سه ماهه نخست امسال ۲۰ فقره پروانه بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی و تولیدی در استان گلستان صادر شده است که موجب اشتغال زایی ۵۸۷ نفر خواهد شد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: برای ۲۰ فقره پروانه بهره‌برداری صادر شده حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
حسن زاده همچنین گفت در سه ماه نخست امسال ۵ واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند که ماه حصل این فعالیت اشتغال حدود ۱۰۰ نفر از جوانان این استان است.
وی ادامه داد : حدود ۴۰واحد راکد مستعد احیا در استان وجود دارد که تلاش می‌کنیم با همه ظرفیت‌های قانونی و تسهیلاتی این واحدها بار دیگر به چرخه تولید بازگردند.
حسن زاده افزود: تعدادی دیگری از واحدهای صنعتی و تولیدی راکد هم در گلستان وجود دارد که بنا به مشکلات حقوقی ، عدم میل صاحبان آنها و یا واگذاری ماشین آلات کارخانه ، امکان احیا و راه‌اندازی دوباره برای آنها فراهم نیست.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 66
  • کد خبر : 113160