عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پوشش هلال‌احمر گلستان به ۵۹۰ حادثه در فصل بهار


پوشش هلال‌احمر گلستان به ۵۹۰ حادثه در فصل بهار

پوشش هلال‌احمر گلستان به ۵۹۰ حادثه در فصل بهار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه جمعیت استان در فصل بهار به ۲ هزار و ۳۸۵ نفر حادثه دیده در ۵۹۰ حادثه امدادرسانی کردند، افزود: به ترتیب در شهرستان‌های گرگان، گالیکش، گنبدکاووس و کردکوی بیشترین حوادث پوشش داده شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی مدیرعامل استان به پوشش حوادث در فصل بهار اشاره و اظهار کرد: طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ تعداد ۵۹۰ حادثه توسط جمعیت هلال احمر گلستان پوشش داده شده است و ۲ هزار و ۳۲۳ نیروی امدادی عملیاتی در قالب ۸۱۶ تیم در این عملیات‌ها بکارگیری شدند.
وی با بیان اینکه امدادرسانی به حوادث ترافیکی با ۳۸۳ حادثه در صدر قرار دارد، ادامه داد: حوادث کوهستان با ۴۷ مورد، شهری با ۴۱ مورد، سیل و آبگرفتگی با ۱۶ مورد، خدمات حضوری ۸۴ مورد، مناسبتی با ۴ مورد، هوایی و آتش سوزی جنگل و مرتع هر کدام با ۳ مورد، جوی و صنعتی و کارگاهی هر کدام ۲ مورد و ساحلی یک مورد حادثه در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
وی ناوگان ترابری امدادی بکارگرفته شده در این عملیات‌ها را ۵۴۱ دستگاه آمبولانس، خودروی نجات، خودروی کمکدار، موتورسیکلت، مینی بوس و سایر خودرو‌ها برشمرد و گفت: از تعداد ۲ هزار و ۳۸۵ نفر حادثه دیده، ۹۴۸ نفر مصدوم و ۳۷۱ نفر توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه شهرستان‌های گرگان با ۱۰۲ حادثه، گالیکش با ۱۰۱ حادثه و گنبدکاووس و کردکوی هر کدام با ۶۵ حادثه سه رتبه اول استان را از لحاظ پوشش امدادی در ۳ ماهه نخست سال به خود داده اند تصریح کرد: پایگاه «سه راهی گالیکش» با ۶۵ حادثه، «قرق» گرگان با ۵۳ حادثه و «زرین گل» علی آبادکتول با ۴۷ حادثه، ۳ پایگاه اول استان در پوشش حوادث بهار امسال بوده اند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .