عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پویش چشم به راهیم در راهدارخانه تنگراه گالیکش


پویش چشم به راهیم در راهدارخانه تنگراه گالیکش

پویش چشم به راهیم در راهدارخانه تنگراه گالیکش

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به سفرهای دهه پایانی ماه صفر گفت: برای تسهیل شرایط رانندگی و کاهش تصادفات جاده ای زائران حرم رضوی و مسافران تابستانی، پویش چشم به راهیم در محل راهدارخانه تنگراه شهرستان گالیکش در شرق استان راه اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی با اشاره به اجرای پویش چشم به راهیم در استان، اظهارداشت: هدف از اجرای این پویش؛ ارتقای ایمنی و کیفیت سفرهای زائران، فرهنگ‌سازی نقش سرنشینان و هموطنان در ایمنی سفرهای جاده‌ای است.

به گفته وی، زائران و مسافران با توقف در این ایستگاه و مشاهده برنامه های فرهنگی مذهبی تدارک دیده شده از شتابزدگی و عجله و خستگی در رانندگی جلوگیری می کنند.

مصدقی ادامه داد: سرنشینان رانندگان در این پویش نقش مهمی دارند زیرا که نکات ضروری رانندگی و ایمنی و فرهنگ صحیح رانندگی را برای جلوگیری از تصادفات ناشی از خستگی، خواب‌آلودگی، عجله و شتاب و حواس‌پرتی در حین رانندگی آموزش می بینند.

وی افزود: تمامی زائران علی ابن موسی الرضا (ع) در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای اعم از استفاده‌کنندگان از ناوگان عمومی و خودروهای شخصی و رانندگان فعال در این حوزه می توانند از برنامه های این پویش بهره مند شوند.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .