عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » "زنگ نماز" در مدارس استان گلستان نواخته شد

با حضور مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان:

"زنگ نماز" در مدارس استان گلستان نواخته شد

 

با حضور مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان" زنگ نماز" در مدارس استان گلستان نواخته شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان, ظهر امروز ۱ مهر ۱۴۰۳، برابر با اولین روز سال تحصیلی جدید، زنگ نماز در مدارس استان گلستان نواخته شد. این مراسم به منظور ترویج فرهنگ نماز و اهمیت آن در زندگی روزمره دانش‌آموزان برگزار گردید.

مراسم متمرکز استانی این آیین نمادین در دبیرستان شهید بهشتی گرگان با حضور سیدرضا نظری مدیرکل آموزش‌ و پرورش، موسی کابلی معاون پرورشی، توسن سرپرست معاونت تربیت بدنی، مدرس زاده مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان گرگان و سایر مسئولین برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با تاکید بر نقش نماز در تربیت اخلاقی و دینی دانش‌آموزان، گفت: «نماز به عنوان یک فریضه الهی، نه تنها ارتباط ما را با خداوند تقویت می‌کند، بلکه موجب ایجاد آرامش و نظم در زندگی فردی و اجتماعی ما می‌شود.»

در ادامه، برنامه‌های متنوعی از جمله تلاوت قرآن، سرودهای مذهبی و سخنرانی‌های آموزشی درباره اهمیت نماز و آثار آن بر زندگی فردی و اجتماعی دانش‌آموزان برگزار شد. همچنین، زنگ نماز به صورت نمادین در این مراسم نواخته شد و دانش‌آموزان با شور و شوق خاصی به اقامه نماز پرداختند.

این مراسم با هدف ایجاد فضایی معنوی و تشویق دانش‌آموزان به برقراری ارتباط مستمر با خداوند و انجام فریضه نماز، به عنوان یکی از پایه‌های اصلی تربیت دینی در مدارس، برگزار گردید.

"زنگ نماز" در مدارس استان گلستان نواخته شد

 

"زنگ نماز" در مدارس استان گلستان نواخته شد

 

"زنگ نماز" در مدارس استان گلستان نواخته شد

 

"زنگ نماز" در مدارس استان گلستان نواخته شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آپ
  • بازدید : 45
  • کد خبر : 114399