عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سطح دستمزد کارگران گلستان کمتر از تورم است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

سطح دستمزد کارگران گلستان کمتر از تورم است

سطح دستمزد کارگران گلستان کمتر از تورم است

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: سطح دستمزد کارگران در استان گلستان نسبت به تورم خیلی پایین است.

امرالله عباسی اظهار کرد: سال گذشته اقدامات اساسی در استان به کمک شورای هماهنگی انجام دادیم که می‎توان به میزبانی کمیسیون مجلس شورای اسلامی در گلستان اشاره کرد.

وی در خصوص توزیع سبد حمایت غذایی در گلستان تصریح کرد: وقتی توزیع سبد کالا به ما واگذار شد شرایط خوبی نداشت و با حساسیت‎زایی که ایجاد شد خوشبختانه به خوبی این امر در گلستان محقق شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به سطح دستمزد کارگران در استان گلستان اشاره کرد و افزود: سطح دستمزد کارگران در استان گلستان نسبت به تورم خیلی پایین است.

عباسی بیان داشت: یک شورای هماهنگی خوبی در استان گلستان داریم و این موضوع در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گلستان به خوبی مشخص شد.

وی ابراز داشت: شرایط در پایان سال 1392 به گونه‎ای بود که میزان نرخ بیکاری در استان گلستان 5.8 درصد اعلام شده بود و با توجه به آن که وضعیت اشتغال در جامعه خوب نبود و جامعه این آمار را قبول نداشت و لذا بازنگری و تحقیق میدانی در میزان اشتغال استان انجام شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان داشت: بر اساس این بازنگری نرخ بیکاری در سال 1392، 13.8 درصد اعلام شد و با تلاش جمعی و همدلی و همزبانی بین جامعه کارگری و کارفرمایی توانستیم در پایان سال و بهار امسال نرخ بیکاری را به 12.8 درصد برسانیم.

عباسی در خصوص تغییر برنامه‎های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز دوم سفر خود به استان گلستان یادآور شد: در برنامه‎های سفر وزیر به نظم توجه داشتیم تا به هیچ وجه نشست همکاران عقب نیفتد اما یک شرایط غیر منتظره پیش آمده بود و می‎بایست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون اول رئیس جمهور را همراهی می‎کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1209
  • کد خبر : 11500