عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عزم جدی در انجام امورات محوله مورد تاکید است

در نشست مدیر عامل گازگلستان با روئسای ادارات گازرسانی مطرح شد:

عزم جدی در انجام امورات محوله مورد تاکید است

در نشست مدیر عامل گازگلستان با رؤسای ادارات گازرسانی برعزم جدی در انجام امورات محوله تاکید شد.

مهندس صفرعلي جمال ليواني ضمن تشکر از فعالیتهای انجام شده رؤسا و کارکنان ادارات گاز رسانی افزود: ادارات گازرسانی بعنوان پیشتازخدمات رسانی شرکت وظايف خطير و حساسي را بر عهده دارند و ضرورت دارد روساي گازرساني ضمن تعامل مناسب با مسئولین منطقه ،بصورت مستمر بر وظايف محوله مجموعه خود نظارت دقيق داشته باشند تا امورات در اسرع وقت و به نحو مطلوبي انجام شود.

مديرعامل گاز گلستان با ابراز خرسندي از برگزاري اين نشست ، ماموریت واحد بهره برداری را حول 3 محوراعلام نمود که در حال حاضر بسیار مهم می باشد.

 وی با بیان 3 محور اشاره شده گفت :این محورها شامل کاهش درصد عدم قرائت مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی ، وصول به موقع مطالبات مشترکین و پیگیری و برنامه ریزی به منظور کاهش درصد گاز های محاسبه نشده می باشد که نیاز است به دقت مورد توجه قرار بگیرد.

مديرعامل گازگلستان درخاتمه با تاکید برعزم جدی در انجام امورات محوله اظهارداشت:در سال گذشته خوشبختانه با تلاش وهمت شما عزیزان مشکلی در روند توسعه گازرسانی و خدمات رسانی وهمچنین استمرار جریان گاز نداشتیم و امیدواریم در سال جاری نیز با آمادگی هر چه بهتر ،فصول سرد سال را بدون هیچ نگرانی سپري نمائيم .

 درابتداي این نشست مهندس امین ا... قندی معاون امور بهره برداری گاز گلستان گزارشي از اقدامات اموربهره برداري و ادارات تابعه ارائه نموده و خواستار توجه بيشتر روسا به امورات محوله شد.

 وی تاکید کرد:در زمان تحویل و تحول پروژه ها دقت گردد که از گاز جهت تخلیه مواد داخل لوله استفاده نگرددو بر عملکرد عوامل پیمانکاری نظارت بیشتری مد نظر قرار گیرد.

  گفتنی است در خاتمه جلسه هر یک از روساي ادارات نظرات ، پیشنهادات ومشكلات حوزه استحفاظي خود را مطرح کردند كه مورد بررسی قرار گرفت .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .