عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » كانون پرورش فكري بهترين ظرفيت براي هدايت و شناسايي استعدادهاست

معاون فرماندار در مراسم افتتاح مركز فرهنگي هنري مراوه تپه عنوان كرد؛

كانون پرورش فكري بهترين ظرفيت براي هدايت و شناسايي استعدادهاست

كانون پرورش فكري بهترين ظرفيت براي هدايت و شناسايي استعدادهاست

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان و در آخرين روز از هفته دولت مركز فرهنگي هنري شهرستان مراوه تپه با حضور معاون فرماندار، شهردار، اعضاي شوراي اسلامي و ديگر مديران ادارات و نهادها افتتاح شد.

در ابتداي اين مراسم حسيني نیا معاون فرماندار ضمن تبريك هفته دولت، از تلاش خير كانون ساز مهندس شهرام غراوي قدرداني نموده و با توجه به لزوم توسعه فعاليت هاي فرهنگي به مديران توصيه نمود تا مردم و افراد متولی را به ساخت مراكز فرهنگي هنري تشويق نمايند.

وي ضمن مهم و با ارزش خواندن تلاش مسئولين كانون در خدمت رساني به كودكان و نوجوانان و به ويژه مناطق محروم، از كانون به عنوان بهترين ظرفيت براي شناسايي و هدايت استعدادهاي سرشار كودكان مراوه تپه اي نام برده و از مدير و كاركنان آموزش و پرورش خواست تا با همكاري تنگاتنگ با كانون، بستر مناسب را براي جذب و حضور كودكان و نوجوانان در اين مركز فراهم سازند.

در ادامه پران دوجي ضمن ارائه گزارشي از مراحل احداث اين بنا، ميزان اعتبار هزينه شده براي ساخت و راه اندازي اين بنا را بالغ بر دويست ميليون تومان ذكر كرده و افزود؛ زمين اين مركز توسط شهرداري و اعضاي شوراي شهر و هزينه ساخت آن توسط خير محترم شهرام غراوي پرداخت شده است.

در اين مراسم عبدالرحيم سيفي مديركل كانون نيز ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت و به ويژه دو هم پرواز بزرگ شهيدان رجايي و باهنر، همدلي، هم زباني و همراهي مسئولين شهرستاني را عامل موثر در راه اندازي مركز ذكر نموده و تصريح كرد؛ خدمت رساني به تمامي كودكان و نوجوانان استان گلستان رسالت اصلي كانون بوده و لذا از ابتداي سال 93 تلاش نموديم تا از طريق تعامل با دستگاه ها و جلب مشاركت مادي و معنوي آن ها و نيز افراد خير، توسعه مراكز سيار و ثابت را در دستور كار قرار دهيم كه بحمدالله امروز به همت خير كانون ساز شاهد افتتاح مركز فرهنگي هنري مراوه تپه هستيم.

وي گفت؛ شهرستاني همانند مراوه تپه اگر چه در دورترين نقطه استان واقع شده اما داراي كودكان و نوجوانان بسيار مستعدي است كه به ياري خدا و همت مربيان و همراهي و حمايت هاي همه مسئولين تلاش خواهد شد تا اين استعدادها شكوفا شده و ما در آينده اي نزديك شاهد افتخار آفريني كودكان مراوه تپه اي در سطوح استاني، ملي و بين المللي باشيم.

گفتني است، مركز فرهنگي هنري مراوه تپه به همت خير كانون ساز مهندس شهرام غراوي در دو طبقه شامل كتاب خانه و سالن نمايش و در تنها پارك اين شهرستان و در زميني به مساحت 400 متر ساخته شده است.

 كانون پرورش فكري بهترين ظرفيت براي هدايت و شناسايي استعدادهاست

 

كانون پرورش فكري بهترين ظرفيت براي هدايت و شناسايي استعدادهاست

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .