عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » كودك مهم است و همه مديران بايد نگاه فرهنگي داشته باشند


كودك مهم است و همه مديران بايد نگاه فرهنگي داشته باشند

كودك مهم است و همه مديران بايد نگاه فرهنگي داشته باشند

 

به گزارش روابط عمومي اداره‌كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، حسيني معاون فرماندار شهرستان راميان در ديدار با مديركل كانون پرورش فكري از كودكان به عنوان سرمايه‌هاي اصلي جامعه نام برده و تاكيد كرد: كودك مهم است و لذا همه ما مديران بايد نگاه فرهنگي داشته و از فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري نهادهايي هم‌چون كانون پرورش فكري حمايت نماييم.

ايشان از مربيان كانون به عنوان نيروهايي متخصص و آگاه به امور فرهنگي نام برده و تصريح كرد: كانون پرورش فكري يك نهاد علمي و تخصصي است كه با كودكان سروكار داشته و رسالت فرهنگ‌سازي را برعهده دارد.

وي گفت: هديه دادن به كودكان باعث ثبت خاطرات خوش براي آن‌ها مي شود.

در اين ديدار كه در محل فرمانداري راميان صورت گرفت عبدالرحيم سيفي مديركل كانون پرورش فكري نيز ضمن تبريك اعياد خجسته ماه رجب و شعبان از فرمانداري راميان به واسطه حمايت همه‌جانبه از كودكان و نوجوانان تقدير نموده و بيان داشت: براي فرهنگ‌سازي ما ناگزير به توجه به كودكانيم و اين اتفاقي است كه در تمامي جوامع مي‌افتد.

اين مديرفرهنگي از كودكان به عنوان آينده‌سازان و مديران فرداي جامعه ياد نموده و از معاون فرمانداري راميان درخواست نمود تا با اختصاص سهمي از جلسات شوراي اداري به كودكان و امكان خريد دست‌ساخته‌هاي اعضا بستر لازم را براي توجه بيشتر به اين قشر مهم از جامعه فراهم سازد.

در اين ديدار كه مربي‌مسوولان مراكز فرهنگي‌هنري دلند و راميان نيز مديركل كانون پرورش فكري را هم‌راهي مي‌كردند تابلويي از دست‌ساخته اعضاي مركز دلند به حسيني معاون فرماندار راميان اهدا شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .