عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با مربیان حق التدریس حائز شرایط استخدامی


جلسه مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با مربیان حق التدریس حائز شرایط استخدامی

جلسه مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با مربیان حق التدریس حائز شرایط استخدامی

 باتوجه به برگزاری مصاحبه برای مربیان حق التدریس آموزش فنی وحرفه ای گلستان بمنظور استخدام، مدیرکل طی جلسه ای در مرکز آموزش فنی وحرفه ای گرگان، بر آمادگی هرچه بیشتر مربیان برای حضور در این مصاحبه تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز در این نشست با اشاره به توانمندی های مربیان، بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر آنها در مصاحبه خود تاکید و مواردی را برای شرکت در این مصاحبه مطرح نمود.

 وی گفت: آشنایی با مسائل اولیه در موضوعات مختلف و مسائل مرتبط با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از جمله مواردی است که هرمربی باید تا حد معمول با آن آشنایی داشته باشد و بتواند برای پاسخگویی به آنها از اعتماد به نفس خوبی برخوردار باشد.

 وی همچنین به موضوعات مطرح در سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور کرد و بر نکات دیگری از جمله سند راهبردی و سند تحول مهارت و فناوری، ماهیت کلی اقتصاد مقاومتی، سند چشم انداز کشور، آموزش های الکترونیکی و رویکرد آینده آموزش های فنی و حرفه ای تاکید کرد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در بخش دیگری خاطرنشان کرد: مطرح نمودن قابلیت های استان در آینده برای پیشبرد اموری نظیر منطقه گردشگری آشوراده، پتروشیمی گلستان، منطقه آزاد تجاری اینچه برون، تکالیفی در حوزه شناخت مشاغل و تدوین استانداردها، از مواردی است که در این مرحله از اهمیت برخوردار است.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .