عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 126 مربی حق‎التدریس فنی و حرفه‎ای گلستان تبدیل وضعیت می‎شوند

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان:

126 مربی حق‎التدریس فنی و حرفه‎ای گلستان تبدیل وضعیت می‎شوند

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ‎ای گلستان با اشاره به اینکه 126 مربی حق‎التدریس استان با موفقیت در آزمون انجام شده به زودی تبدیل وضعیت خواهند شد و گفت: طی 10 روز آینده پس از برگزاری مصاحبه وضعیت این افراد نهایی می‎شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‎ای استان گلستان، ابوالفضل تیرانداز امشب در دیدار با آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان که به مناسبت هفته مهارت انجام شد، افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‎ای کشور از ابتدای برنامه پنجم توسعه مقرر شد که 4 هزار و 800 مربی حق‎التدریس را پیمانی و تبدیل وضعیت کند که این مهم امسال با پیگیری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال پیگیری است.

وی از تدوین سند تحول و راهبردی آموزش‎های مهارتی خبر داد و گفت: این سند مطابق با برش استانی به صورت بومی از سال 1392 تدوین شده است و مطابق این سند هشت راهبرد و 24 سیاست بومی شده و 100 برنامه عملیاتی قابل اجرا وجود دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای گلستان بر ضرورت توانمندسازی اقشار آسیب‎پذیر و در معرض آسیب و آسیب‎دیدگان اجتماعی تاکید کرد و گفت: آموزش‎های فنی و حرفه‎ای برای ارگان‎های مختلف نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، ستاد مبارزه با مواد مخدر و کمپ‎های ترک اعتیاد پیش‎بینی و اجرایی شده است.

تیرانداز با اشاره به آموزش‎های بازارمحور خاطرنشان کرد: رویکرد آموزش‎های فنی و حرفه‎ای ایجاد منبع درآمد است یعنی افراد مطابق آموزش‎هایی که فرا می‎گیرند بتوانند معیشت خود را تامین کنند.

وی از انعقاد تفاهم‎نامه آموزشی فنی و حرفه‎ای با راه و شهرسازی، دانشگاه‎های استان، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بسیج طلاب، مرکز خدمات حوزه‎های علمیه، حج و زیارت، شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی خبر داد و بیان داشت: آموزش‎های فنی حرفه‎ای متناسب با بازارکار احصاء و استخراج شده است.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .