عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اردوی فرهنگی - تفریحی كاركنان گاز استان گلستان در محل آبشار شیر آباد خان ببین


برگزاری اردوی فرهنگی - تفریحی كاركنان گاز استان گلستان در محل آبشار شیر آباد خان ببین

اردوی فرهنگی- تفریحی كاركنان شرکت گاز استان گلستان وخانواده آنان با هدف تقویت روحیه همکاران و ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده ها و بهره گيري از فضای زیبا ،طبیعی و با طراوت پارک جنگلی شیر آباد خان ببین برگزار شد . 

به گزارش روابط عمومی ،دبیر شوراي فرهنگی گاز گلستان در همین خصوص گفت:به منظور ایجاد روحیه و نشاط درکارکنان و خانواده آنان طی برنامه ریزی انجام شده توسط شوراي فرهنگی شرکت ،اردوي يك روزه به مقصد پارک جنگلی شیرآباد شهر خان ببین برنامه ريزي گردید. 

وی افزود:خوشبختانه میزان استقبال حضور در این اردو فرهنگی بسیار خوب بوده و در این رابطه بیش از 300 نفر متشکل از کارکنان شرکت و خانواده این عزیزان حضور یافتند. 

سید جواد موسوی ادامه داد: این اردوی فرهنگی كه در راستاي توجه به منابع انسانی انجام شد و همکاران ارجمند به اتفاق خانواده یک روز بیاد ماندنی و صمیمانه را در کنار هم در اين فضاي جذاب و با طراوت استان سپری نموده و به نحو مطلوبی از برنامه هاي مورد نظر بهره مند شدند . 

وی تصریح کرد:درحاشيه اردوي مذكور برنامه هاي متنوع فرهنگی و ورزشی منجمله اقامه نماز جماعت ظهر و عصر،مسابقات طناب کشی در دو رده خردسالان و همکاران ،تیراندازی ،پیاده روی به محل آبشار ،پرسش از مباحث احکام و مسائل خانواده با حضور کارشناسان مرتبط و همچنین جمع آوری زباله با هدف دوستی با طبیعت انجام شد که بر هر چه باشکوهتر برگزار شدن این اردو افزوده است. 

دبیر شوراي فرهنگی گاز گلستان ضمن تشکر از مساعدت مدیر عامل ، شرکت کنندگان و متولیان برگزاری این اردوی مفرح اظهار داشت:در خاتمه به منظور تجلیل از برندگان مسابقات فرهنگی و ورزشی جوایز ارزشمندی به رسم یاد بود به نفرات برتر اهداء شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .