عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اردوی فرهنگی برای سفیران قرآنی شرکت گاز استان گلستان


برگزاری اردوی فرهنگی برای سفیران قرآنی شرکت گاز استان گلستان

به گزارش روابط عمومی،سید جواد موسوی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان ، برگزاری اردوی فرهنگی برای سفیران قرآنی شرکت جهت حضور در مسابقات سراسری شرکت ملی گاز را گامی موثر خواند.

  وی افزود:این اردوی یک روزه که قبل از عزیمت به مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه شرکت ملی گازایران برگزار شد می تواند نقش تاثیر گذار و موثری در ایجاد انگیزه و تقویت روحیه این بزرگواران برای حضور در مسابقات سراسری داشته باشد .

 موسوی در ادامه تصریح کرد:خوشبختانه با نظر مساعد مدیر عامل شرکت این اردو در محل پارک جنگلی النگ دره گرگان برگزار شد و سفیران قرآنی در یک فضای فرهنگی - تفریحی ضمن بهره گیری از این فضای پر طراوت و زیبا ، با حضور یکی از کارشناسان خبره علوم قرآنی هماهنگی های لازم جهت درخشش هر چه بهتر این عزیزان در مسابقات پیش رو نیز انجام شد .

 دبیر شورای فرهنگی گازگلستان اظهار داشت:با توجه به سطح بالای مسابقات سراسری شرکت ملی گاز امیدواریم سفیران قرآنی شرکت بتوانند با آمادگی هر چه بهتر در این مسابقات افتخارات قرآنی خوبی کسب نمایند.

 گفتنی است بیستمین مرحله مسابقات سراسری بهار در بهار شرکت ملی گاز ایران در مرداد سال جاری به میزبانی شرکت گاز استان همدان انجام خواهد شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .