عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم نامه بین فنی وحرفه ای گلستان و شرکت گرم آوران سرزمین پارس


انعقاد تفاهم نامه بین فنی وحرفه ای گلستان و شرکت گرم آوران سرزمین پارس

انعقاد تفاهم نامه بین فنی وحرفه ای گلستان و شرکت گرم آوران سرزمین پارس

 بمنظور گسترش تعاملات و همکاری ها و بخش خصوصی، تفاهم نامه ای بین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و شرکت گرم آوران سرزمین پارس (آرونیکس) منعقد گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل با اعلام این خبر، گفت: در راستای گسترش دانش فنی مرتبط با صنایع سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع و نقش و اهمیت این صنعت در آسایش خانواده ها و نیز با هدف آموزش و توسعه منابع انسانی متخصص در زمینه تعمیر و نصب محصولات تولیدی از جمله پکیج، رادیاتور و شوفاژ دیواری، این تفاهم نامه بین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و شرکت گرم آوران سرزمین پارس (آرونیکس) منعقد می شود.

 وی افزود: تجهیز و تکمیل برخی از کارگاههای مراکز آموزشی اداره کل با تولیدات شرکت، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی تجهیزات گرمایشی با هدف آموزش و بازآموزی مربیان آموزشی این اداره کل، برگزاری دوره ها، سمینارها و کارگاههای آموزشی بمنظور انتقال دانش و تکنولوژی روز و نیز افزایش مهارت نیروی کار شاغل در بخش خدمات مشتریان در زمینه نصب و تعمیر محصولات تولیدی شرکت و ... از جمله موضوعات این تفاهم نامه می باشد که به تائید دوطرف رسیده و پس از مدت کوتاهی اجرایی خواهد شد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان افزود: از جمله تعهدات اداره کل، همکاری در تهیه و تدوین استانداردهای مورد نیاز شرکت، اختصاص امکانات و فضای آموزش های تئوری و عملی جهت برگزاری دوره های آموزشی کوتاع مدت در حداقل 3 شهرستان، اجرای دوره های آموزشی در راستای تربیت نیروی ماهر مورد نیاز مطابق با استانداردهای تدوین شده در سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور و ... می باشد.

 نیک نژاد رئیس شرکت گرم آوران سرزمین پارس (آرونیکس) نیز در این جلسه گفت: تحول و دگرگونی سریع و مداوم در منابع سخت افزاری و نرم افزاری بنگاه های صنعتی و اقتصادی و بکارگیری تکنولوژی های نوین در تمام ابعاد زندگی، مدیران صنایع و کاربران محصولات تولیدی را عملا به برنامه ریزی و پیاده سازی آموزش های تخصصی و فراگیری مستمر وادار ساخته و در همین راستا آموزش، تحقیق و توسعه از مهمترین عوامل ثبات و بقای هر بنگاه اقتصادی بوده و فاکتورهای مهم پویایی توسعه تکنولوژی صنعتی به شمار می رود.

 وی گفت: با توجه به این شرایط، آموزش فنی وحرفه ای می تواند کمک بسزائی در پیشبرد عوامل پیشرفت و رسیدن به اهداف ذکر شده داشته باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .