عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره مندی بیش از 5000 نفر از جوانان استان از آموزش های مهارتی

در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان انجام شد:

بهره مندی بیش از 5000 نفر از جوانان استان از آموزش های مهارتی

 در طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان، بیش از 5000 نفر از جوانان استان گلستان از دوره های آموزش های مهارتی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای بهره برده اند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، مفیدی معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل ضمن اعلام این خبر، گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان در قالب 426 برنامه آموزشی و فرهنگی در 6 ماهه نخست سای جاری در مراکز آموزش فنی وحرفه ای بخش دولتی اجرایی شده است.

 وی ادامه داد: این طرح بمنظور بهره مندی جوانان از ظرفیت ها و خدمات اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، با هدف مهارت افزایی و توانمندسازی برای ارتقاء کیفیت زندگی شان در راستای اجرایی کردن طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان و ایجاد فرصت بهره برداری جوانان از خدمات مهارت آموزی از طریق حضور آنها در محیط واقعی کار و فرآیند مهارت آموزی در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات براساس استانداردهای شغلی ارائه شده است.

 مفیدی گفت: سعی و تلاش این اداره کل برآن بوده تا با تنوع حرف آموزشی و برنامه های اجرایی این طرح باعث علاقمندی جوانان و امکان حضور هرچه پربارتر آنها شود و با بسیج تمامی امکانات در اختیار مراکز استان نتایج نشان داده است این طرح با موفقیت همراه بوده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .