عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین گردهمایی تیمهای واکنش سریع ایثار و نجاتگران یکم جمعیت هلال احمر برگزار شد


اولین گردهمایی تیمهای واکنش سریع ایثار و نجاتگران یکم جمعیت هلال احمر برگزار شد

اولین گردهمایی تیمهای واکنش سریع ایثار و نجاتگران یکم جمعیت هلال احمر برگزار شد

تیمهای واکنش سریع ایثار ونجاتگران یکم جمعیت هلال احمر استان گلستان تا پایان سال جاری دوره های آموزشی،استقامتی خود را در قالب 30 برنامه تخصصی فرا می گیرند.

حسن پاک نیا رییس اداره عملیات معاونت امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان گلستان طی گفت و گویی با روابط عمومی استان اعلام کرد:اداره عملیات معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان با هدف پرورش و ارتقاء توان نجاتگران داوطلب یکم و ایثار جمعیت هلال احمر استان گلستان که طی گذراندن دوره های خاص به این درجات رسیده اند در نظر دارد تا پایان سال جاری تعداد 30 برنامه اردویی،امدادی و آموزشی را برگزار نماید.

پاک نیا افزود :این برنامه ها با هدف پاسخگویی سریع و موثر در شرایط وعملیاتهای خاص به سوانح و بلایا در استان و در صورت نیاز در سایر نقاط کشور طراحی شده که قسمتی از این برنامه ها عبارتند از :اصول بقا در شرایط عمومی و تخصصی،کار با انواع طناب،کار با انواع زنده یاب،کاربا انواع خودرو و تجهیزات امدادی،برنامه های استقامتی و...

وی در پایان گفت : جهت اجرای این دوره ها از مدرسان مجرب ،متعهد وکار بلد استان وسایر استانهای دیگر استفاده خواهد شد تا تیمهای واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان گلستان از اطلاعات و مهارتهای بروز بهره گیرند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .