عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های کوتاه مدت مهمترین الویت شرکت آب وفاضلاب استان است

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

برنامه های کوتاه مدت مهمترین الویت شرکت آب وفاضلاب استان است

برنامه های کوتاه مدت مهمترین الویت شرکت آب وفاضلاب استان است

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان مدیرعامل شرکت آبفا گلستان گفت: با توجه به حجم اعتبارات و تخصیصات نمی توانیم برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم و تمام توان و نگاهمان باید بر روی برنامه های کوتاه مدت قرار گیرد.

 مهندس محمد هادی رحمتی افزود: با توجه به مناسبت های پیش رو تا نوروز 95 از جمله دهه فجر و انتخابات و نیاز نوروز 95 بدنبال آن هستیم با برنامه ریزی صحیح و مدون نقاط بحرانی شناسایی و عملیات مهندسی مجدد و بازنگری تاسیسات در الویت برنامه ها قرار گیرد.

وی تاکید کرد پروژه هایی که در شهرهای استان وجود دارد با همت مضاعف وارد مدار بهره برداری نموده و با هماهنگی مدیران مناطق با توجه به تخصیصاتی که وجود دارد نقاط بحرانی را شناسایی و پیگیری های لازم نسبت به رفع موانع انجام گیرد.

وی با اشاره به جایگاه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در بین شرکت های آب وفاضلاب کشور و دستگاهها اجرایی استان اظهار داشت با توجه به پتانسیلی که در مجموعه شرکت وجود دارد امیدواریم در سال آینده به رتبه و جایگاه واقعی خود برسیم.

وی قدردانی استاندارد گلستان از عملکرد شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان را نشان از درایت و همدلی مجموعه همکاران شرکت بیان کرد

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان در ادامه یکی از عمده مشکلات مناطق را عدم تمدید پروانه بهره برداری و کاهش دیماند برشمرد.

در ادامه معاون بهره برداری شرکت آبفا گلستان گزارشی از فعالیت های انجام شده و اقدامات پیشگیرانه در سرمای زودرس و راههای مقابله با بحران را ارائه نمود و خواستار آمادگی کامل شهرهای استان شد.

در ادامه جلسه معاون مهندسی و توسعه شرکت گزارشی از اقدامات و برنامه های حوزه معاونت معاونت مهندسی را بیان نمود و از بهره برداری تاسیسات آب شیرین کن بندرترکمن و گمیشان در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است مقرر شد برنامه های اطلاع رسانی جهت پیشگیری از یخ زدگی لوله ها و کنتورهای آب شرب از طریق روابط عمومی اقدام گردد.

در پایان هر یک از مدیران مناطق مسائل و مشکلات حوزه کاری و برنامه های مقابله با سرمای زودرس را بیان نمودند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1329
  • کد خبر : 14047