عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد برگزار شد


هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد برگزار شد

هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد برگزار شد

هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر روز جمعه با حضور انبوه تماشاگران مشتاق این ورزش سنتی و اصیل منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان، در این هفته مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد  75راس اسب در هشت دور مختلف به مسافت یک هزار متر به رقابت برخاستند و در دور اول که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله 2 تا 6 امتیاز بود، اسب آهوچی اول شد و اسب های پرستو سونا و سایره به ترتیب مقام هاب دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم مسابقات، اسب های سه تا چهار ساله 0 تا 6 امتیاز تروبرد داخلی رقابت کردند که در پایان اسب های توماتو ، میس مامبو و سرخه به ترتیب اول تا سوم شدند.

رقابت اسب های دو ساله مبتدی دو خون در دور سوم هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد با برتری اسب ملودی اسپید به پایان رسید و اسب های الونیکس و ستایش به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.

اسب کاررا برنده دور چهارم مسابقه بود که در گروه اسب های سه تا پنج ساله 16تا 22 امتیاز تروبرد داخلی رقابت می کرد و اسب های کولکتی کت و الیسا به مقام های دوم و سوم رسیدند و در دور پنجم مخصوص اسب های سه تا هفت ساله هندیکاپ دوخون نیز اسب های آتیک ، گل مژگان و بای بای به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در دور ششم، اسب های دو ساله 8تا 12 امتیاز دوخون با هم به رقابت پرداختند و در پایان اسب های آذامر ، پنتاگون و شاهان به مقام اول تا سوم رسیدند و در دور هفتم نیز اسب های یوشیتا، ناز محل و یونیک استار در گروه اسب های سه تا پنج ساله 36تا 46 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

آخرین دور هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد اختصاص به اسب های سه تا چهار ساله 2 تا 6 امتیاز دوخون داشت که در پایان این دور، اسب بایارد به مقام اول رسید و اسب های سیت استارز و سایا به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.

در پایان این مسابقات مبلغ 574میلیون ریال به صاحبان اسب های برنده به عنوان جایزه اهدا شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .