عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت ایجاد بازوی اجرایی معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان تامین اجتماعی دراستانها

دکتر حسین پور تأکید کرد:

ضرورت ایجاد بازوی اجرایی معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان تامین اجتماعی دراستانها

ضرورت ایجاد بازوی اجرایی معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان تامین اجتماعی دراستانها

 درجلسه ای با حضور دکتر حسین پور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان و یازرلو مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان برگزار شد، از رابطان روابط عمومی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گلستان تجلیل به عمل آمد.

در پی تشکیل تیم ارتباطی متشکل از رئیس وکارشناس ارشد روابط عمومی، کارشناسان روابط عمومی و رابطان روابط عمومی شاغل در مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، طی جلسه ای ضمن ارزیابی وضعیت کاری ، مشکلات ودغدغه های رابطین مراکز ، با اهدای لوح سپاس از این همکاران تقدیر شد.

دکتر حسین پور دراین جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای به عمل آمده گفت: با عنایت به اینکه رابطان روابط عمومی مراکز ، علاوه بر ردیف تشکیلاتی وشغل اصلی خود به امور روابط عمومی هم می پردازند ، این تلاش را ارج نهاده و تاکید نمود که اصلاح تشکیلات در این حوزه ضروری است.

سرپرست مدیریت درمان گلستان با عنایت به فعالیت فوق العاده معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان ، وجود بازوی اجرایی ونیرویی با مسئولیت امور فرهنگی در استانها را لازم برشمردو با توجه به اینکه این وظیفه هم اکنون به عهده مسئولین روابط عمومی است ، کار این حوزه را زیاد و بیش از توان کارکنان این حوزه دانست.

وی گفت: رابطان روابط عمومی از بین بهترین ونخبه ترین همکاران سطح استان انتخاب شده اند وانتظار می رود با اصلاح تشکیلات بیش از گذشته به امور مرتبط بپردازند.

یازرلو مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری گلستان نیز دراین جلسه ضمن تقدیر از تشکیل این تیم گفت : ما اگر درشرایط عادی با تشکیل تیم های کاری کوچک تمرین کنیم در شرایط بحرانی می توانیم تیمی ورزیده دراختیار داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با اصلاح وتوسعه تشکیلات روابط عمومی درسازمان تامین اجتماعی شاهد رشد وارتقاء این واحد درسازمان بزرگ تامین اجتماعی باشیم.

یازرلو ایجاد یک اندام متناسب وتعریف شده دربرشهای شهرستانی واستانی را راهی مناسب جهت انجام ماموریتها دانست.

مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان ایجاد دامنه و زیرساختهای لازم را برای دستیابی به قله های مرتفع موفقیت لازم وضروری انست.

وی روابط عمومی را مدیر ارتباطات سیستم دانست و افزود : علم وهنر روابط عمومی در انتقال مطالب به روشهای نرم وهنرمندانه می تواند یار ومددکار خوبی برای یک سازمان باشد.

درادامه جلسه ضمن ارائه نقطه نظرات رابطین درخصوص مشکلات و دغدغه های موجود ، با اهدای لوح سپاس از فعالیتهای به عمل آمده تقدیر شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .