عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید بر استمرار آموزشهای تخصصی بر مبنای نیازسنجی علمی درمدیریت درمان گلستان

دکتر حسین پور بیان کرد:

تاکید بر استمرار آموزشهای تخصصی بر مبنای نیازسنجی علمی درمدیریت درمان گلستان

تاکید بر استمرار آموزشهای تخصصی بر مبنای نیازسنجی علمی درمدیریت درمان گلستان

 به گزارش روابط عمومي مديريت درمان تامين اجتماعي استان گلستان، جلسه آموزشی رابطان آموزش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان برگزار و طی آن علاوه بر بررسی عملکرد سال گذشته، برنامه های سال آتی تاکید شد.

دکترحسین پور معاون مدیر درمان گلستان در این جلسه آموزشی ضمن تقدیر از تلاش رابطان ، به اهمیت آموزش های ضمن خدمت پرداخت و آن را سرچشمه تبلور خلاقیت همکاران در حین کار دانست.

وی ضمن تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های درون سازمانی به لزوم برگزاری و استمرار آموزشهای تخصصی بر مبنای نیازسنجی های واقعی وعلمی اشاره کرد و گفت : با عنایت به هزینه های زیادی که در امر آموزش انجام می شود باید تلاش کنیم که بازخورد ونتیجه موثری از این هزینه ها عاید سازمان شود.

دکتر امان محمد امانجانی رئیس وکارشناس ارشد آموزش مدیریت درمان گلستان نیز دربخشی دیگر از جلسه به استفاده از سایت آموزش سازمان اشاره و تاکید کرد که همکاران به جهت افزایش سرعت و دقت و نیز کاهش هزینه ها لازم است که بیش از گذشته از امکانات متعدد این سایت استفاده کرده و آن را به همکاران دیگر نیز معرفی نمایند.

وی درپایان به سئوالات وابهامات رابطان آموزش استان پاسخ داد و تاکید نمود که با عنایت به عدم وجود ردیف آموزش درمراکز درمانگاهی استان ، زحمات رابطان مضاعف است وعلاوه بر امور و شرح وظایف اصلی خود مجبورند امور مربوط به آموزش را نیز انجام دهند که این مساعی قابل احترام و تقدیر است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .