عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سالن چند منظوره ورزشی12 فروردین شهرگرگان افتتاح شد


سالن چند منظوره ورزشی12 فروردین شهرگرگان افتتاح شد

سالن چند منظوره ورزشی12 فروردین شهرگرگان افتتاح شد

 سالن چند منظوره ورزشی 12 فروردین شهر گرگان با حضور دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، این سالن با 1072 متر مربع مساحت، 36 متر دیوارکشی،700 متر مربع محوطه سازی وبا اعتباری بالغ بر850 میلیون تومان ازاعتبارات استانی ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان گرگان شد .

لازم به ذکر است در این منطقه شهر گرگان سالن ورزشی وجود نداشت که از محوطه دو ودرسه دخترانه استفاده شد و این سالن ورزشی ساخته شد تا دانش آموزان دختر این دومدرسه  و مردم محل،یه راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.
دکتر حمیدی در مراسم افتتاح این سالن ورزشی با تاکید بر این موضوع که حیاط مدارس به ویژه مدارس دخترانه جای مناسبی برای ورزش نیست ،گفت: درنشریه232 سازمان مدیریت تاکید شده درکنار هرمدرسه باید یک سالن ورزشی باشد و این قانون برای مدارس جدید الاحداث باید اتفاق بیفتد.
وی افزود: البته اکنون با کمبود منابع مالی روبه رو هستیم که به محض گشایش مالی ،انشا الله شاهد سالن های ورزشی درکنار مدارس یا مجتمع های آموزشی خواهیم بود.

 مهندس مخدومی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان در حاشیه این مراسم از احداث 70 سالن ورزشی در استان گلستان خبر داد.

مخدومی گفت: استان گلستان به لحاظ ساخت سالن های ورزشی داخل مدارس رتبه اول کشور را دارد.

وی افزود: هرجایی که زمین داشتیم و امکان ساخت کلاس درس تربیت بدنی وجود داشت، این کار را انجام دادیم و از سال 76 با مستقل شدن استان گلستان، تعداد  سالن های وابسته به آموزش و پرورش را از 8 سالن به 70 سالن افزایش دادیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .