عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین نشست دوره ای کمیته راهبردی وصول مطالبات گاز گلستان برگزار شد


ششمین نشست دوره ای کمیته راهبردی وصول مطالبات گاز گلستان برگزار شد

 

ششمین نشست دورهای کمیته راهبردی وصول مطالبات گاز گلستان با هدف ارزیابی عملکرد شرکت برنقش مشترکین درچرخه درآمد شرکت (فروش - وصول) برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی، در آغاز این نشست که با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته راهبردی در محل سالن اجتماعات گاز گلستان برگزار شد بلخی دبیر جلسه چرخه درآمد شرکت (فروش - وصول)و عملکرد هریک از شهرهای استان را برای اعضای کمیته ارزیابی و تشریح نمود.

 در ادامه مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان نیز برنقش بسار مهم مشترکین درچرخه درآمد شرکت (فروش - وصول) و همراهی آنان برای پیشبرد پروژه های عمرانی و جاری تاکید کرد.

 وی افزود:همراهی مشترکین عزیز در بخشهای مختلف با پرداخت به موقع وجوه گاز بهاء تاثیر قابل توجهی در روند توسعه گازرسانی و خدمات رسانی در استان بهمراه دارد ،ضمن اینکه عدم واریز به موقع آن نیز روند توسعه را با مشکل مواجه می کند.

 مهندس جمال لیوانی ضمن تشکر از مشترکین خوش حساب تصریح کرد:این شرکت برای مشترکین بد حساب نیز از طریق درگاههای ارتباطی ، تاثیرات پرداخت به موقع وجوه گاز بهاء در روند توسعه گازرسانی و خدمات امدادی و جایگزینی گاز طبیعی با سوختهای میان تقطیر با هدف بهره مندی هر چه بیشتر خانوارهای استان از این انرژی خدادادی را تشریح می نماید.

 وی افزود:با استفاده از این مقوله فرهنگ سازی ،بجای اعمال مقررات جهت وصول مطالبات ،این مشترکین نیز در زمره مشترکین خوش حساب قرار خواهند گرفت و به اهمیت نقش خود در زمینه توسعه استان بیش از پیش پی خواهندبرد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در پایان وصول مطالبات معوق را یکی ازعوامل موثر درپیشرفت گازرسانی و ارتقاء سطح خدمات قابل ارائه بر شمرد و گفت:امید واریم بتوانيم از محل دريافت مطالبات معوق زمينه هاي توسعه گازرساني در استان را فراهم کرده و روند ارائه خدمات را نیز به نحو مطلوبی ارتقاء بخشیم.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .