عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تابلو هوشمند پیام نمای ترافیک در محور آزادشهر- علی آباد نصب شد


تابلو هوشمند پیام نمای ترافیک در محور آزادشهر- علی آباد نصب شد

تابلو هوشمند پیام نمای ترافیک در محور آزادشهر- علی آباد نصب شد

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان از نصب اولین تابلوی هوشمند پیام نمای ترافیک در محورهای استان گلستان در مقابل پلیس راه دو راهی رامیان – آزادشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهندس مرجان مهدیزاده بیان داشت: برای بهره گیری از تکنولوژی های موجود و همچنین برای مدیریت نوین جریان ترافیک، تابلوی گرافیکی پیام نمای متغیر ترافیک جاده ای استان(Traffic guide) در مقابل پلیس راه دو راهی رامیان-آزادشهر نصب شد که با استفاده از اطلاعات تردد شمارهای برخط(آنلاین) استان نوع ترافیک محورها را از طریق نمودارهای رنگی به رانندگان و مسافران نمایش می‏دهد.

مهدیزاده افزود: این نمایشگر همچنین زمان طول مسیر را با توجه به حجم ترافیک موجود نشان داده و راننده را از حجم ترافیک مسیر آگاه می‏کند، با کمک این تابلو مسافران می توانند برای سفر خود برنامه ریزی نمایند و مسیر صحیح را انتخاب کنند، شایان ذکر است این تابلو به صورت کاملا هوشمند و بدون حضور اپراتور فعالیت می‏کند.

رئیس مرکز مدیریت راههای حمل و نقل و پایانه های گلستان افزود: وضعیت ترافیکی آنلاین محورهای آزادشهر- شاهرود، آزادشهر – جنگل گلستان ، مینودشت– اینچه برون و آزادشهر – گنبد کاووس به اینچه برون از طریق این تابلو نمایش داده می شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .