عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان از آمادگی شرکت درفصل سرما خبر داد


مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان از آمادگی شرکت درفصل سرما خبر داد

 در جلسه‌ای که با حضورمدیرعامل،رؤسای ادارات و تنی چند از مسئولین واحد های ستادی شرکت گازاستان گلستان تشکیل گردید سطح آمادگی شرکت با توجه به مانور های انجام شده برای شرایط اضطراری مورد بررسی وارزیابی قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی،درنشستی که به همین منظوردرمحل سالن اجتماعات اداره مرکزی انجام شد،بلخی دبیرجلسه به تشریح وظایف مدیران در شرایط بحرانی ومانور افت فشارگازشهرگنبد پرداخته واعلام داشت مدیریت بحران زمانی معنا پیدا خواهد کرد که اصولاً بحرانی بوجود نیاید.

 در ادامه مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان نیزضمن تشکر از برگزاری این نشست مهم که با هدف آمادگی برای فصل زمستان تشکیل گردیدبه تشریح روند برگزاری مانورافت فشارگاز شهرستان گنبد که با حضور رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران ومسئولین منطقه اجرا شد پرداخته و سطح آمادگی شرکت را درمقابله با شرایط بحرانی مثبت وارزشمند توصیف کرد.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی گفت:درمانوری که درشهر گنبد انجام گردید با تلاش همکاران شرکت، بحران حادث شده با بهره گیری از بهترین اصول و روشها در کوتاهترین زمان ممکن کنترل و مدیریت گردید.

 وی با تاکید برآمادگی تمامی ارکان سازمان افزود:استمرار اینگونه مانورها ضمن اینکه آمادگی نیروها مورد ارزیابی قرارمیگیرد،موجب پیشگیری از وقوع بحران وجلوگیری از اثرات مخرب به جامعه می شود.

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درخاتمه تصریح کرد:با توجه به برنامه زمانی تعمیرات و اورهال ایستگاهها،خوشبختانه وضعیت تاسیسات گازرسانی برای فصل سرما کاملاً آماده بوده و نگرانی دراین رابطه وجود ندارد.

 شایان ذکراست دراین جلسه درخصوص نظارت همه جانبه برعملیات دستگاههای حفاری،تشکیل منظم جلسات مرتبط،شناسایی مخاطرات و اقدامات کنترلی برای پیشگیری از بروزحوادث وهمچنین نقش تضمین کیفیت و بهبود مستمر در فرآیند انجام کار بحث و تبادل نظر گردید.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .