عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گازگلستان بر آمادگی هرچه بیشتر برای خدمت رسانی درفصل سرما تاکید کرد


مدیرعامل گازگلستان بر آمادگی هرچه بیشتر برای خدمت رسانی درفصل سرما تاکید کرد

 

مهندس صفرعلی جمال لیوانی درجلسه راهبردی درجمع اعضای هیئت مدیره ، روئسای و مسئولین واحدهای ستادی و ادارات گازرسانی، بر آمادگی جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتردر ماههای سرد سال تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دراین جلسه که با هدف تبیین برنامه های شرکت وآمادگی برای ماههای سرد سال و بررسی مسائل و مشکلات موجود و مرتفع نمودن آنها برگزار شد مدیرعامل گاز گلستان تلاش در زمینه کیفی کردن خدمات رسانی و مسئولیت پذیری و انجام دقیق وشایسته وظایف محوله را مورد توجه و تاکید قرار داد .

 

وی ضمن تقدير وتشكر از فعاليتها و اقدامات انجام گرفته افزود: رفته رفته فصل پاییز درحال تمام شدن است وما به فصل زمستان نزدیک می شویم وهوا نیز همچنان درحال سرد شدن است و رسالت شرکت بویژه درفصل سرد سال بیش از پیش خواهد شد ، لذا شایسته است تمهیدات لازم را برای خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف فراهم کرده و برای مقابله با شرایط بحرانی آماده باشیم.

 

مهندس جمال لیوانی با بیان اینکه یکی از مهمترین عواملی که این شرکت را در نیل به اهداف مورد نظر یاری می رساند منابع مالی است اذعان داشت:باید براساس برنامه ریزیهای انجام شده تلاش کنیم هرچه سریعتر مطالبات معوق را از بخشهای مختلف وصول نمائیم

 

وی افزود:روئسا ومسئولین ادارات گازرسانی باید بررسی وکنترل تاسیسات گاز وایستگاههای تقلیل فشار را در برنامه کاری خود قرار داده و به صورت مستمر مورد بازدید قراردهند و چنانچه مشکلی وجود داشت سریعاً نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

 

ایشان درادامه خواستار آماده سازي كليه تجهيزات مورد نياز در زمان بحران شد و افزود: همه تجهیزات باید سرویس شده و آماده بکار باشند و چنانچه حوادث احتمالی و غیر مترقبه رخ داد بتوانیم از آنها برای شرايط بحران استفاده و آن را مدیریت کنیم .

 

مدیرعامل گازگلستان در پایان اظهار داشت :یکی از مهمترین مواردی که نیاز است به آن توجه شود فرهنگ سازی مدیریت ایمن و بهینه از گاز طبیعی است که ضرورت دارد روئسا و مسئولین ادارات با هماهنگی واحد روابط عمومی و HSE تبلیغات جامعی را با استفاده از ظرفیتهای موجود بویژه صدا وسیما وهمچنین دوره های آموزشی متناسبی را با همکاری سازمانها و نهادهای مختلف برگزار نمایند.

 

شایان ذکر است در ادامه این نشست هر یک ازحاضرین درجلسه ،مطالب ،نقطه نظرات و پیشنهادات مورد نظرخود را بازگو نمودند که مورد بررسی وارزیابی قرار گرفت.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .