عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جذب اعتبارات ملي و استاني سر لوحه كارها باشد

رئيس شوراي حمل و نقل:

جذب اعتبارات ملي و استاني سر لوحه كارها باشد

جذب اعتبارات ملي و استاني سر لوحه كارها باشد

رئيس شوراي حمل و نقل استان گلستان گفت: جذب اعتبارات استاني و ملي در اولويت برنامه هاي اعضاي شوراي هماهنگي حمل و نقل استان گلستان قرار گيرد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" روز چهارشنبه در سومين جلسه شوراي حمل و نقل استان در سال 94كه به منظور بررسي وضعيت اعتباري و اجرايي دستگاههاي عضو در هشت ماهه سالجاري و امادگي در مواجهه با بحرانهاي جوي احتمالي در استان برگزار گرديد گفت : انجام مانور و امادگي لازم در بحرانها حمل و نقل و تردد ايمن را براي هم استانيها بدنبال خواهد داشت.

مديركل راه و شهرسازي گلستان با اشاره به اينكه طرح هاي پيشنهادي بخش حمل و نقل استان 14 پروژه بوده است، ادامه داد: از جمله اين پروژه ها كه جزو پيگيري ها و مطالبات استاني بوده، تداوم اجراي پروژه راه آهن گرگان- مشهد ، تهيه رادار هواشناسي و تهيه دستگاه (آی آر اس) برای پیشگیری از مشکل تاخیر در فرودگاه گرگان بوده كه طي پيگيريهاي بعمل امده خوشبختانه در حال محقق شدن است.

اين مقام اجرايي گلستان افزود: با توجه به تدوين برنامه ششم و تشكيل ستاد راهبري در استان بايد تلاش شود كليه برنامه هاي پيشنهادي اين بخش با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري با نگاه اقتصاد مقاومتي باشد .

در ادامه اين نشست كه به ميزباني اداره كل هواشناسي استان صورت گرفت علاوه بر بازديد اعضاء از تجهيزات اين اداره كل ، هر يك از اعضاي شوراي حمل و نقل گلستان، گزارشي از عملكرد و روند اجراي پروژه هاي در دست اقدام وامادگي در حوادث را بيان داشتند.

ادارارت كل راه و شهرسازي، هواشناسي، حمل و نقل و پايانه ها، راه آهن شمال شرق، بنادر و دريانوردي،مديريت فرودگاهها، شركت آزمايشگاه فني و مكانيك خاك، نماينده مجري كل پروژه هاي راهسازي، اعضاي شوراي حمل و نقل گلستان را تشكيل مي دهند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .