عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه تخصصی مشاوره الکترونیک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای گرگان


برگزاری کارگاه تخصصی مشاوره الکترونیک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای گرگان

برگزاری کارگاه تخصصی مشاوره الکترونیک در مرکز آموزش فنی و حرفه ای گرگان

با هدف ضرورت ترویج، آموزش و آشنایی کارشناسان مشاوره مراکز با فرآیند مشاوره الکترونیک، کارگاه مشاوره و هدایت آموزشی الکترونیک در محل سالن کنفرانس غدیر مرکز شماره یک گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، جافر رئیس مرکز شماره یک برادران گرگان در ابتدای این کارگاه گفت: فرآیند مشاوره و هدایت آموزشی از بدو تأسیس و راه اندازی، کمک شایانی به آموزش های مهارتی نموده و نتایج خدمات مشاوره در پیشبرد کیفیت آموزش های مهارتی بسیار مهم بوده است.

 وی افزود: کار کارشناسی مشاوران از آنجا بسیار با اهمیت است که متقاضی آموزش مهارتی در بدو ورود به مرکز بعضا اطلاع از توانایی ها و شایستگی های فردی خویش نداشته و با راهنمایی و مشاوره کارشناس مشاوره به رشته و کارگاه مورد نظر هدایت می گردد.

 در ادامه حاجی محمدی مسئول مشاوره و هدایت آموزشی اداره کل اعلام کرد: مشاوره الکترونیک در اولویت برنامه های کاری مشاوره سازمان قرار گرفته است و کارشناسان مشاوره مراکز می بایست با رئیس و مربیان مرکز جلسات و کارگاههای آموزشی مشابه برنامه ریزی نموده و تا پایان سال عملکرد قابل قبولی ارائه نمایند.

 وی گفت: از طریق مشاوره الکترونیک متقاضیان آموزش های مهارتی می توانند از آزمون های روانشناختی و رغبت شغلی مانند: آزمون تیپ نمای مایرز بریگز، آزمون رغبت هالند، آزمون کارآفرینی، آزمون رغبت استرانگ و سایر تست های روانشناختی استفاده نموده و نیز در صورت درخواست ملاقات حضوری با مشاور مرکز و یا بازدید از آن می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی پرتال سازمان www.portaltvto.ir)) در قسمت خدمات بخش مشاوره را انتخاب نموده و خدمت مورد نظر خور را انتخاب نمایند.

 وی در پایان افزود: بمنظور تسهیل در امور و گرفتن نتایج تحلیلی مشاوره و رهگیری به زودی در گزارش های مشاوره و ارسال آن به سازمان نیز الکترونیکی خواهد شد و نیز برای کلیه مراکز تا پایان سال تعهدات مشاوره الکترونیک مشخص شده و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم از سال آینده در حوزه مشاوره الکترونیک، گلستان جزء استان های پیشرو باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .