عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه مشاوره و هدایت آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کلاله


برگزاری کارگاه مشاوره و هدایت آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کلاله

برگزاری کارگاه مشاوره و هدایت آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کلاله

 با شروع دوره های جدید آموزشی در مرکز کلاله، جلسه مشاوره گروهی برای کلیه کارآموزان جدید و کارآموزان حین دوره برای هر دو حوزه ثابت و روستایی ( خواهران و برادران) برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان محمد شیخ رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای کلاله ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با اعلام این خبر گفت : مشاوره و هدایت آموزشی یکی از مهمترین شاخصه های آموزش های مهارتی میباشد .

 شیخ تصریح کرد : با مشاوره ی صحیح کارآموز با توانایی های خود و به تناسب آن امکانات آموزشی در مراکز دولتی و خصوصی آشنا می شوند.

 وی افزود : در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی جهت رسیدن به اشتغال پایدار مشاوره شغلی قبل از شروع هر گونه آموزش امری ضروریست.

 در ادامه مهندس از صاحبان صنعت مهندس شاه محمدی از مدیران با سابقه در حوزه ی صنعت ریخته گری با عنوان سخنران این کارگاه گفت :موضوع خودشناسی در رسیدن انسان به مطلوب نقش بسیار مهمی دارد .

 شاه محمدی افزود: در هر شرایط انسان نباید مغلوب ماشین و ابزار شود چون بعنوان انسان از ساخته دست خود و ماشین برتر هستیم.

 شاه محمدی در خصوص شناخت واقعی کارآموزان از توانایی های خودشان و انتخاب شغل مناسب خاطر نشان کرد : تنها در صورتی یک شخص میتواند در کاری موفق باشد که به آن شغل علاقه داشته و آن را دوست بدارد .

 شاه محمدی درخصوص ریشه ی اصلی بیکاری در کشور گفت :فقدان مهارت لازم عامل اصلی بیکاری به ویژه در حوزه ی فارغ التحصیلان دانشگاهیست .

 وی در خاتمه ضمن بیان تجربیات خود در زمینه صنایع و حضوردر المپیاد های مختلف در سایر کشورها با کارآموزان به پرسش های آنان پاسخ داد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .