عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری المپیاد ورزش در اردبیهشت سال آینده /باید شور ورزش در استان ایجاد کنیم


برگزاری المپیاد ورزش در اردبیهشت سال آینده /باید شور ورزش در استان ایجاد کنیم

برگزاری المپیاد ورزش در اردبیهشت سال آینده /باید شور ورزش در استان ایجاد کنیم

نشست صمیمی مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان گلستان با روسا و نواب روسای هیئت های ورزشی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان : در این نشست صمیمی تفاهم نامه ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان در اختیار مسئولان هیئت های ورزشی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این نشست با تشکر از زحمات اعضای هیئت های ورزشی استان، اظهار کرد: کار در هیئت های ورزشی بسیار سخت بوده و اعضای هیئت ها، بار اصلی ورزش استان را به دوش می کشند.

بهمن طیبی افزود: بنده خود را بدهکار هیئت های ورزشی می دانم، زیرا آنها عامل اتفاقات خوب ورزش استان هستند و ما نمی توانیم حمایت آنچنانی از آنها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: پرداختی اداره کل ورزش و جوانان گلستان به هیئت های ورزشی استان بسیار ناچیز است، اما همین پرداختی های ناچیز باید سازمان یافته باشد.

وی ادامه داد: کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان گلستان در پایان هر ماه به هیئت های ورزشی استان سرکشی می کنند تا گزارش عملکرد آنها را مورد بررسی قرار دهند.

دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان نیز در این جلسه گفت: ۱۰ تا ۱۵ درصد مردم استان یعنی معادل ۱۵۰ هزار نفر ورزش می کنند که از این تعداد ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر سازمان یافته و برای مدال به ورزش می پردازند.

بهمن طیبی با اشاره به این که باید ظرفیت های جدید در ورزش استان ایجاد کرد، افزود: در این راستا طرح استعدادیابی را با همکاری آموزش و پرورش از هفته آینده اجرایی خواهیم کرد که نرم افزار آن از کشور کانادا وارد شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در خاتمه اظهار کرد: باید شور ورزش در استان ایجاد کنیم و بر این اساس ما برنامه ریزی کرده ایم تا در اردیبهشت ماه سال آینده المپیاد ورزش استان را برگزار نماییم.

طیبی در این جلسه حسن بالو و کمال شجاعی را بعنوان معاونین جدید خود در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای و ورزش همگانی معرفی کرد .

حسن بالو معاون جدید اداره ورزشی اداره کل در این جلسه اظهار داشت :تفاهم نامه ای برای ایجاد رابطه بهتر ، رعایت مقررات در ادامه به پرسش های تعدادی از نمایندگان هیاتهای ورزشی توضیحات لازم را ارائه کرد.

برگزاری المپیاد ورزش در اردبیهشت سال آینده /باید شور ورزش در استان ایجاد کنیم

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .