عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایین بزرگداشت هفته حمل و نقل در شرکت نفت گلستان برگزار شد


ایین بزرگداشت هفته حمل و نقل در شرکت نفت گلستان برگزار شد

ایین بزرگداشت هفته حمل و نقل در شرکت نفت گلستان برگزار شد

  آیین گراميداشت روزحمل و نقل باحضور مدير شرکت نفت منطقه گلستان، مدیركل حمل و نقل و پايانه هاي استان، معاونين، مسئولين واحدها و مديران شركتهاي حمل و نقل و رانندگان نفتكش در سالن كنفرانس شرکت نفت استان برگزار گرديد.

دراين مراسم ابتدا امير بني كريمي – مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه گلستان روز حمل و نقل را روز قدرداني از زحمات و خدمات ارزشمند شركتهاي حمل و نقل فرآورده هاي نفتي و خصوصاً رانندگان زحمتكش و پرتلاش نفتكش و ساير دست اندركاران و شاغلان بخش حمل و نقل و فرصت مناسبي براي بازنگري نيازها و مشكلات اين بخش حساس دانست.

بنی کریمی ضمن تشریح موضوع حضور و عضویت نمایندگان شرکت های حمل و نقل و انجمن صنفی جایگاهداران را با داشتن حق رای در کمیته رسیدگی به تخلفات توزیع و فروش فراورده های نفتی بعنوان یک نقطقه عطف از تصمیمات مهم مسوولین شرکت ملی پخش در خصوص غنی سازی بیش از پیش تصمیمات متخذه در جلسات مذکور اعلام نمود و خواستار پیگیری و اجرایی نمودن آن در اسرع وقت گردید.

وی اظهار اميدواري كرد با برنامه ريزيهاي انجام شده و تلاش وافر و احراز آمادگي لازم بخشهاي مختلف با استمرار سوخت رساني مطلوب در زمستان سال جاري ضمن اعلام وضعیت مطلوب موجودر فراورده در منطقه، برگ زريني در پرونده خدمت رساني شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي و شركتهاي حمل و نقل افزوده شود.

در ادامه میقانی-مدیر كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان ضمن تبريك هفته حمل و نقل و راهداری از مجاهدت هاي وصف ناپذير رانندگان كه با متانت ، صبوري و ايثار و دوري از خانواده ، سختي هاي فراوان هدايت ناوگان حمل و نقل را بر عهده دارند تقدير كرد و به نقش تعيين كننده آنان در انسجام شبكه حمل و نقلي كشور اشاره نمود .

سپس دهقان_رئيس تامين و توزيع منطقه گلستان نيز با تشكر از تلاش بی شائبه همکاران و فعالان عرصه حمل ونقل گزارشي از نحوه عملكرد شركتهاي حمل و نقل و رانندگان تحت پوشش آنها در سال جاري ارائه و مواردي را جهت پيگيري و حمايت مديريت منطقه عنوان كرد.

در اين مراسم مديران شركتهاي حمل و نقل و همچنين نمايندگان رانندگان به بيان نقطه نظرات، مشكلات و نيازمنديهاي اين بخش اشاره نمودند.

گفتني است در پايان اين مراسم نيز با اهداء لوح تقدير و هدايايي از شرکتهای حمل و نقل و رانندگان نفتکش تقدير گرديد.

 

ایین بزرگداشت هفته حمل و نقل در شرکت نفت گلستان برگزار شد

 

ایین بزرگداشت هفته حمل و نقل در شرکت نفت گلستان برگزار شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .