عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترك مسئولين شركت نفت منطقه گلستان با صاحبان مجاري عرضه استان


نشست مشترك مسئولين شركت نفت منطقه گلستان با صاحبان مجاري عرضه استان

نشست مشترك مسئولين شركت نفت منطقه گلستان با صاحبان مجاري عرضه استان

  به منظور انجام هماهنگيهاي لازم و بررسي مشكلات احتمالي، نشست مشترك مسئولين شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه گلستان و مديران مجاري عرضه (جايگاههاي) استان در سالن اجتماعات ستاد اين منطقه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومي شركت نفت منطقه گلستان در اين نشست امير بني كريمي – مديرمنطقه ضمن تقدير از تلاش و مساعي مديران و كليه كاركنان مجاري عرضه در امر سوخت رساني مطلوب به مردم شريف استان گفت : توجه جدي به امر خريد بموقع فرآورده ، تكريم ارباب رجوع در جايگاهها ، جلوگيري از عرضه خارج از شبكه فرآورده و عرضه فرآورده با بهترين كيفيت در جايگاهها از جمله مواردي است كه شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه گلستان بعنوان خط مشی اصلي خود آنها را پيگيري مي نمايد.

وي همچنين بر توجه جايگاهداران به مفاد اطلاعيه هاي صادره از سوي شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي و دقت نظر در اجراي آنها تأكيد کرد.

در ادامه عليرضا راجي – معاون بازرگاني شركت نفت گلستان ضمن تشريح و تبيين عملكرد واحد بازرگاني در امر نظارت بر مجاري عرضه استان گلستان و تقدير و تشكر از مديران و پرسنل جايگاهها بسبب تعامل و همكاري مطلوب با بازرسين و ناظرين شركت نفت ، بر كنترل كمي و اندازه گيري بموقع تلمبه ها جهت جلوگيري از تضييع حقوق مصرف كنندگان تأكيد نمود.

در خاتمه نيز مديران مجاري عرضه فرآورده هاي نفتي به بيان مشكلات و چالشهاي خود پرداختند كه توسط مسوولين مربوطه به آنها پاسخ هاي لازم داده و مقرر شد از سوي آنها مورد پيگيري قرار بگيرد.

گفتني است در اين نشست مدير شركت نفت منطقه گلستان ، معاونين ، روساي نواحي گرگان و كردكوي و روساي واحدهاي ستادي و عملياتي حضور داشتند.

نشست مشترك مسئولين شركت نفت منطقه گلستان با صاحبان مجاري عرضه استان

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .