عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساماندهی مأموریت‌های آموزشی با هدف توسعه آموزشهای مورد نیاز سازمان

دکتر حسین پور مطرح کرد:

ساماندهی مأموریت‌های آموزشی با هدف توسعه آموزشهای مورد نیاز سازمان

ساماندهی مأموریت‌های آموزشی با هدف توسعه آموزشهای مورد نیاز سازمان

 دکتر حسین‌پور سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گلستان در جلسه شورای تحول اداری با حضور روسای مراکز درمانی و کارشناسان ارشد ستاد مدیریت درمان گفت: مأموریتهای آموزشی در دست ساماندهی است تا ضمن جلوگیری از هزینه‌های زاید، در این حوزه بتوانیم به توسعه آموزشهای مورد نیاز سازمان و افزایش بهره‌وری در این زمینه دست یابیم.

در این جلسه همچنین به نقاط ضعف و قوت مزایای انگیزشی پرسنل اشاره شد و رؤسای مراکز بازخورد همکاران از دریافت این مزایا را در مقایسه با سطح انتظارات و تناسب با حجم فعالیت و مسئولیت و ... بیان کردند.

توجه بیشتر به تکریم مراجعین به مراکز درمانی از نکات مورد تأکید سرپرست مدیریت درمان گلستان بود. وی در ادامه به رؤسای مراکز توصیه کرد که ضمن تشکیل جلسات کاربردی و مستمر با زیر مجموعه خود و نظارت و کنترل دقیق‌تر، فرآیندهای کاری را بیش از گذشته هدایت نمایند.

وضعیت پرداختی‌های دفتر اسناد پزشکی در بخش درمان غیر مستقیم به طرفین قرارداد که تا اردیبهشت ماه پرداخت شده است نیز از جمله مباحث مطروحه در جلسه بود و ضرورت تسریع در پرداختها به جهت کاهش آثار و تبعات منفی آن تأکید شد.

اختلاف ارفاق اضافه کار در بین پرسنل درمانی و پشتیبانی نیز توسط رؤسای مراکز درمانی مطرح شد و در این زمینه مباحث موافق و مخالفی مطرح گردید.

در نهایت موضوع نیاز استان به بازنگری تشکیلات در دو حوزه درمان مستقیم و غیر مستقیم بررسی شد و مقرر شد که موضوع از طریق ستاد مرکزی پیگیری شود تا فشار کاری موجود از پرسنل برداشته شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .