عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديد معاون وزير راه و شهرسازي از راه هاي روستايي گلستان


بازديد معاون وزير راه و شهرسازي از راه هاي روستايي گلستان

بازديد معاون وزير راه و شهرسازي از راه هاي روستايي گلستان

معاون راه هاي روستايي وزارت راه و شهرسازي به اتفاق مديران و كارشناساني از اين وزارتخانه روز پنجشنبه از راه هاي روستايي استان گلستان بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، هدف از بازديد مهندس "سيد حسين ميرشفيع" از راه هاي روستايي استان، بررسي شرايط زماني و منابع مالي پروژه هاي تعريف شده و همخواني آنها با يكديگر و همچنين، فراهم سازي ساز و كارهاي قانوني مشاركت مردمي در راه هاي استان عنوان شده است.

در اين بازديد، نماينده مردم علي آباد كتول در مجلس شوراي اسلامي با قدرداني از اقدامات وزير راه و شهرسازي و معاونت راه روستايي اين وزارتخانه گفت: علي رغم صدمات سيلاب اخير در شهرستان علي آباد كتول اما تصميمات و اقدامات خوبي براي بازسازي و تكميل پروژه هاي عمراني اتخاذ شد.

"رحمت ا... نوروزي" افزود: علي آباد كتول سومين شهر استان گلستان است، اما متاسفانه محدوديت هايي دارد كه يكي از راهكارهاي رفع اين محروميت ها و جلوگيري از مهاجرت روستاييان به شهرها ، توسعه زيرساخت هاي آن از جمله توسعه راه ها، مهمترين آنها مي باشد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان نيز در اين بازديد با تاكيد بر مشاركت مردمي در حفظ، ساخت و توسعه راه ها گفت: نگهداري و ساخت راه ها هزينه هاي بسيار هنگفتي را بر دوش دولت وارد مي كند كه دولت به تنهايي قادر به تامين اين منابـع نيست لذا با ايجاد و افزايـش روحيه تعـاون و همـكاري مي توان خود مردم را در نگهداري و ساخت راه ها شريك كرد.

مهندس "علي بخش رستمي" اظهاركرد: روحيه همكاري و مشاركت مردم در نگهداري راه ها بايد به مانند دهه 60 كه جهاد سازندگي به فرمان امام (ره) ايجاد شد و گروه گروه از جوانان براي دفاع از ميهن، جلوي دشمن ايستادند، ايجاد و تقويت شود.

در استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر راه وجود دارد كه سه هزار و 500 كيلومتر آن راه روستايي مي باشد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .