عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری موفق مانور زلزله در گاز گلستان


برگزاری موفق مانور زلزله در گاز گلستان

با هدف سنجش میزان آمادگي در زلزله، پناهگیری و حفظ آرامش روحي و رواني کارکنان گاز گلستان مانوری با حضور مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل ومجموعه کارکنان گاز گلستان و همچنین اکیپ امدادی جمعیت هلال احمر استان در محل اداره مرکزی شرکت برگزار گردید .

 به گزارش روابط عمومي،رئيس پدافند غیر عامل گاز گلستان درخصوص برگزاري مانور زلزله گفت:اين مانور با حضور مدیرعامل ومجموعه کارکنان گاز گلستان وهمچنين تيمي از هلال احمر به نحو شايسته اي به مرحله اجرا درآمد.

 وي افزود:مانور مذکوردر 2 مرحله يكي پناهگيري فوري و حفظ آرامش روحي و رواني وسپس خروج اضطراري با رعايت مباحث ايمني هدفگذاری شده بود كه خوشبختانه با رعايت موارد مورد نظرو با دقت بسیار خوبی اجرا گردید.

 سید جواد میرشاهدهی درادامه تصريح كرد:پس از پخش آژير وقوع زلزله ،كاركنان شركت هر كدام در محلهاي ايمن پناهگيري كردند وپس از قطع آژيراز كوتاهترين مسير ممكن از محل كار خود خارج شده وبا رعايت مباحث ايمني درمحيط بيروني شركت که بعنوان محل تجمع پیش بینی شده بود مستقر شدند ضمن اينكه تيمهاي امدادي نيز به نحو مطلوبي وظايف خود را انجام دادند.

 در همین راستا مدیرعامل گاز گلستان نیزضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفق مانورزلزله ازدست اندرکاران برگزاری آن واکیپ اعزامی جمعیت هلال احمرونماینده بهداری وبهداشت صنعت نفت استان که درانجام موفق مانوراین شرکت را یاری رساندند تشکرکرد.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی ابراز داشت: استان گلستان به عنوان یکی ازاستانهای حادثه خیزدر کشور مطرح شده است و هر ساله شاهد بروز حوادث و بلایای طبیعی مختلفی هستیم که خسارتهای جبران ناپذیری را وارد می نماید .

 وی افزود: زلزله يكي از بلاياي طبيعي است که قابل پیش بینی نبوده و وقوع آن اجتناب ناپذير می باشد، لذا درهمين راستا تاکنون اقدامات مهمي براي آموزش وآگاه سازی كاركنان درمواجهه با خطرات احتمالی حوادث غیرمترقبه بویژه زلزله برنامه ريزي و اجرا شده است .

 مدیرعامل گاز گلستان افزود: خوشبختانه تیم اعزامی هلال احمر قبل از انجام مانور زلزله با حضور درمحل کار پرسنل ،آموزشها و رهنمودهای لازم را در خصوص شیوه های پناهگیری ، خروج از اداره و محل تجمع ارائه می کردند که این آموزشها نقس بسزایی در انجام موفق مانور داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .