عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین مرکز استعداد یابی ورزش در گلستان افتتاح شد


اولین مرکز استعداد یابی ورزش در گلستان افتتاح شد

اولین مرکز استعداد یابی ورزش در گلستان  افتتاح شد

طرح جامع استعداد یابی ورزشی گلستان رسما با حضور مسئولین استانی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ،پیرو تفاهم نامه همکاری بین ورزش و جوانان و آموزش و پرورش گلستان اولین مرکز طرح جامع استعدا یابی ورزشی پیش از ظهر امروز 19 دی ماه با حضور طهماسبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ، طیبی مدیر کل ورزش و جوانان ، وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان ، معاونین دو ادارات ، شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان ، روسای و نواب روسا ورزشی استان در سالن تختی گرگان شروع به فعالیت کرد .

طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این افتتاحیه اظهار داشت قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسعه نیروی انسانی آن می باشد و این نظام مراحل زیادی را در این زمینه علم آموزی ، فن آوری و ورزشی گام برداشته است جامعه ما به دنبال خودشناسی و استفاده ازاین ظرفیتها می باشد .

 در این مراسم دکتر طیبی از این رویداد مهم به عنوان درست ترین مسیر در ورزش نام برد و افزود نیاز بود که ساختار مشترک بین اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان به وجود آید تا ظرفیت های جدید درورزش ایجاد شود

وی افزود کارشناسان متخصص در این زمینه به کسانیکه در امر استعداد یابی فعالیت می کنند کمک کنند تا اولیای دانش آموزان با کشف استعداد فزرندشان در مسیر درست هدایت شوند .

اداره کل ورزش و جوانان وظیفه دارد استعداد های شناخته شده را با مربیان مجرب نگهداری و پرورش دهد تا در آینده شاهد درخشش جوانان در میادین آسیایی و جهانی باشیم .

مدیر کل ورزش و جوانان اظهار داشت یک موقعیت استثنایی به وجود آمده است امید واریم در سایه دولت تدبیر و امید بتوانیم در اجرای طرح استعداد یابی ورزشی موفق باشیم .

اولین مرکز استعداد یابی ورزش در گلستان  افتتاح شد

 

اولین مرکز استعداد یابی ورزش در گلستان  افتتاح شد

 

اولین مرکز استعداد یابی ورزش در گلستان  افتتاح شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .