عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه يابي قصه گوي گرگانی به مرحله پاياني هجدهمين جشنواره بين المللي قصه گويي


راه يابي قصه گوي گرگانی به مرحله پاياني هجدهمين جشنواره بين المللي قصه گويي

راه يابي قصه گوي گرگانی به مرحله پاياني هجدهمين جشنواره بين المللي قصه گويي

قصه گوي مرکز فرهنگی هنری شماره يك گرگان به مرحله پاياني هجدهمين جشنواره بين المللي قصه گويي کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، هيات داوران هجدهمين جشنواره بين المللي قصه گويي پس از بررسي 316 قصه گوي برگزيده استاني، اسامي راه يافتگان به مرحله پاياني را در دو بخش رقابتي و غيررقابتي(تقديري) اعلام نمود كه براين اساس سبيكه سادات ميرقاسمي مربي مسئول مركز فرهنگي هنري شماره يك گرگان با قصه "اسم بلند" به مرحله پاياني اين جشنواره در بخش رقابتي راه يافت.

بنابر اين گزارش در بخش رقابتي 20 قصه گوي منتخب در سالن اصلي جشنواره قصه گويي كرده و به صورت حضوري توسط گروه داوري، ارزيابي خواهند شد و در نهايت به نفرات اول تا سوم جوايز ويژه جشنواره اهدا و از 17 نفر ديگر نيز تقدير خواهد شد.

در اين دوره از جمع 1624 قصه گو در سراسر كشور تعداد 316 قصه گو به دبيرخانه ستاد معرفي شده بودند كه استان گلستان نيز با وجود 72 شرکت کننده در این بخش و پس از برگزاري جشنواره استاني قصه گويي به ميزباني مراكز فرهنگي هنري آق قلا و راميان، 14 سهمیه اختصاص یافته را به دبیرخانه ستاد معرفی کرد.

گفتنی است، هجدهمين جشنواره بين‌المللي قصه‌گويي از 27 تا 30 بهمن با حضور قصه‌گويان ايراني و خارجي در مركز آفرينش‌هاي فرهنگي‌هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان واقع در خيابان حجاب تهران برگزار مي‌شود.

داستان" اسم بلند" درباره سنت کهن آداب و رسوم دهکده ای در کشور چین می باشد، به گونه ای که اهالی آن دهکده با انتخاب اسم بلند برای فرزندان خود با مشکلاتی رو به رو می شدند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .