عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کودکان بندر ترکمنی حامیان هوای پاک


کودکان بندر ترکمنی حامیان هوای پاک

کودکان بندر ترکمنی حامیان هوای پاک

به مناسبت 29 دی ماه روز هوای پاک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر ترکمن جشنواره هوای پاک را با همکاری اداره محیط زیست شهرستان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و به گفته ی شهروز بائی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شهرستان بندر ترکمن، این جشنواره که از سری برنامه های پیش بینی شده مرکز به حساب می آید، با حضور بیش از 75 نفر از کودکان صورت گرفت.

وی ضمن بیان اهمیت و ضرورت توجه به هوای سالم بیان داشت: کودکان به عنوان صاحبان آینده میراث داران جامعه فردا هستند و بایستی آن ها را در هیمن ابتدای کودکی با نقش تاثیرگذار آن ها در شکل گیری فرهنگ و ارتقاء دانش فردای جامعه آگاه ساخت.

در ادامه این برنامه رییس اداره محیط زیست شهرستان ضمن تقدیر از اجرای برنامه های فرهنگی کانون پرورش فکری از کودکان به عنوان نقش آفرینان اجتماعی در فرهنگ سازی محیط زیست و حفظ سلامت شهری نام برده و کودکان را با شرایط چگونگی داشتن یک هوای پاک آشنا ساخت.

نقاشی روی پارچه با موضوع هوای پاک توسط کودکان و برپایی نمایشگاه کتاب با شعار های محیط زیست و هم چنین اهدای جوایزی فرهنگی به کودکان از برنامه های جانبی این روز بود.

کودکان بندر ترکمنی حامیان هوای پاک

 

کودکان بندر ترکمنی حامیان هوای پاک

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .