عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دقت،سرعت و كيفيت در دستور كار پيمانكاران قرار گيرد

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

دقت،سرعت و كيفيت در دستور كار پيمانكاران قرار گيرد

دقت،سرعت و كيفيت در دستور كار پيمانكاران قرار گيرد

مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: اين توقع از پيمانكاران وجود دارد كه دقت، سرعت و كيفيت را در دستور كار خود قرار دهند.

مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: اين توقع از پيمانكاران وجود دارد كه دقت، سرعت و كيفيت را در دستور كار خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"علي بخش رستمي" در نشست با پيمانكاران و صاحبان كارخانجات آسفالت استان افزود: لازمه دستيابي به اين هدف، بكارگيري ماشين آلات و مصالح استاندارد، نيروهاي فني و كارشناسان مجرب و نظارت مستمر بر فعاليت هاي خود مي باشد.

به اعتقاد وي، رسيدن به موفقيت در رويكرد راه و شهرسازي در شرايط يكسان و برد برد ميسر است چرا كه هر دو بخش انتظار دارند كه با هزينه كرد صحيح ، محصول با كيفيت و سود منطقي بدست آورند.

رستمي با برشمردن وظايف اداره كل گفت: تسهيل روند اجرايي فعاليت ها، تضمين روند مالي و اجراي قوانين جاري از وظايف ما در قبال پيمانكاران مي باشد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان افزود: با توجه به كمبود منابع مالي، هر استاني كه در اجراي پروژه ها سرعت بيشتري داشته باشد از توزيع و جذب اعتبارات بيشتري بهره مند مي شود و سهميه ملي استان با افزايش عملكرد، بالاتر مي رود.

رستمي با اشاره به اينكه تعداد كارخانجات آسفالت گلستان از استان هاي ديگر كمتر است، اظهارداشت: اين در حالي است كه تهيه و تامين مصالح ساختماني و آسفالت بخصوص قير جزو ضرورت هاي اجراي طرح ها و پروژه هاي ماست.

وي در پايان اشاره به اين موضوع داشت كه براي تامين منابع مالي پروژه ها بخصوص آسفالت راه هاي روستايي از خودياري و مشاركت مردمي استقبال خواهيم كرد و اين شيوه يعني مشاركت مردم، در عمران و آباداني استان موثرتر خواهد بود.

در ادامه اين نشست هر يك از پيمانكاران به بيان تنگناها، نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .