عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اموال گردانی برای اولین بار درمدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان انجام شد


اموال گردانی برای اولین بار درمدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان انجام شد

اموال گردانی برای اولین بار درمدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان انجام شد

 بر اساس دستورالعمل سازمان تامین اجتماعی و با هدف صیانت از اموال سازمانی وتعیین تکلیف اموال اسقاطی و نیز اموال جابجا شده بین واحدهای سازمانی ، برای اولین بار برنامه اموال گردانی در مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان همزمان با سایر واحدهای سازمانی درکشور انجام می شود .

دکتر حسین پور دراین زمینه گفت : اموال ودارایی های سازمان تامین اجتماعی حق الناس است و عمدتا از محل تجمیع حق بیمه های پرداختی توسط بیمه شدگان و کارفرمایان تامین می شود و لذا ما موظفیم به عنوان مدیریت کننده بخشی از این منابع درسطح استان ، علاوه بر مصرف بهینه و درراستای خدمت به بیمه شدگان ، از آنها صیانت و نگهداری نیز بنماییم .

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان همچنین افزود: برنامه اموال گردانی که با مشاهده اموال توسط امین اموال سازمان و نصب برچسب ویژه صورت می گیرد با عث می شود که لیست کاملی از اموال و محل استفاده آنها به دست دهد تا مدیریت بر تجهیزات اداری و درمانی بهتر صورت پذیرد.

این طرح که برای اولین بار اجرا می شود درمدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان وواحدهای درمانی تابعه دراستان ، پس از برگزاری جلسات توجیهی از ابتدای بهمن آغاز و همچنان درحال اجراست.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .