عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه توجیهی امنای اموال مراکز تابعه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان


برگزاری جلسه توجیهی امنای اموال مراکز تابعه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان

برگزاری جلسه توجیهی امنای اموال مراکز تابعه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان

جلسه توجیهی امنای اموال مراکز تابعه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ، با حضور مدیر کل ، معاونین و امنای اموال مراکز تابعه در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در این جلسه توجیهی که صبح امروز تشکیل شد،ابوالفضل تیرانداز مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، ضمن اشاره به اهمیت حفظ و نگهداری اموال در تمامی ادارات گفت: امين اموال مأموري است كه از بين مستخدمين رسمي واجد صلاحيت و امانتدار با موافقت ذيحساب به اين سمت منصوب و مسووليت حراست و تحويل و تحول و تنظيم حسابهاي اموال و اوراقي كه در حكم وجه نقد است بعهده او واگذار ميشود. بنابراين این عزيزان بایستی با توجه به حساسيت كاري خود سعي نمایند تمام فعالیت‌های مالی مربوط به مراكز و ادارات تابعه را به صورت دقیق و مستند بررسي و نظارت كنند.

طبق این گزارش جلسه توجیهی امنای اموال طی 3 ساعت به مسئولین امین اموال مراکز تشریح گردید و از كارشناسان خواسته شد با نظارت دقيق و مستمر بر کلیه امور مالی، معاملاتی و حسابداری در امر خدمت رساني به جامعه هدف كوشا و خود را با سيستم نوين انبارداري تطبيق دهند.

ثبت دقیق اموال موجود در کارگاهها و برچسب خوردن آنها ، تهیه سند انتقال برای مرکز تحویل دهنده اموال ، برچسب خوردن به موقع اموال، اعلام اموال اسقاطی در مراکز به اداره کل ، اطلاع رسانی برای جا به جایی اموال به رییس امین اموال اداره کل ، ثبت اموال در دفاتر اموال ،انتقال اموال مازادمراکز به مراکزی که نیاز دارند ، تغییر و تحول خودرو ها ، تسویه حساب کارپرداز ها و ... از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود .

  در خاتمه پرسش و پاسخ میان مسولین اموال مراکز تابعه استان و مسئولان اداره کل انجام شد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

{frage}

{votebody} - 0 (0%)
0%