عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزايش بهره وري و توان اجرايي سرلوحه كارها باشد

مديركل راه و شهرسازي گلستان در ديدار با روساي ادارات شهرستان:

افزايش بهره وري و توان اجرايي سرلوحه كارها باشد

افزايش بهره وري و توان اجرايي سرلوحه كارها باشد

مديركل راه و شهرسازي استان گلستان با اشاره به تاثير بهره وري در پيشبرد اهداف سازماني، گفت: با افزايش بهره وري سازماني و توان اجرايي نيروهاست كه نتيجه بهتري از برنامه هاي در نظر گرفته شده حاصل خواهد شد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" در نشست با مديريت ها و روساي ادارات شهرستاني راه و شهرسازي، افزود: راهكار افزايش بهره وري و توان اجرايي اداره كل؛ برنامه ريزي براساس امكانات و استفاده و توزيع بهينه نيروي انساني و منابع مالي در سطح اداره كل و ادارات شهرستاني مي باشد.

وي ادامه داد: براي فائق آمدن بر مشكلات كنوني و تبديل تهديدات موجود به فرصت؛ بايد داراي يك راهبرد و استراتژي بود و در غير اين صورت دچار روزمرگي مي شويم.

مبارك قدم با بيان اينكه يكي از ابزارهاي مديريتي، تامين منابع مالي است، افزود: براي تامين منابع لازم بايد پيگيري هاي موثر از طريق شهرستان و در رده ها و مراجع قانوني بالاتر در استان و كشور صورت گيرد و از انجام هزينه هاي غير ضرور خودداري نمود.

مديركل راه و شهرسازي گلستان، يكي ديگر از راهكارهاي دستيابي به اهداف سازماني را، تعامل كامل، سازنده و بيش از پيش روساي ادارات شهرستاني با مديريت هاي اداره كل و مسوولان استاني و شهرستاني اعم از نمايندگان مجلس، فرمانداران و ساير مراكز تصميم گيري برشمرد.

مبارك قدم ادامه داد: اشراف بر پروژه هاي عمراني شهرستان ها، بازديد مستمر و تهيه گزارش از آنها موجب ارتقاي فني پروژه ها و پيشگيري از بروز مشكلات احتمالي در آنها خواهد شد.

***موضوع راه زيربناي توسعه است

وي با بيان اينكه موضوع راه، زيربناي توسعه است، گفت: براي توسعه استان چاره اي جز گسترش حوزه حمل و نقل نداريم و براي تحقق اين هدف نيز بايد همسو و همگام با ساير حوزه هاي اين بخش و مسوولان كشوري و استاني گام برداريم.

مديركل راه و شهرسازي گلستان با تاكيد بر حل و فصل مشكلات و مسايل، گفت: علي رغم موانع موجود، دليلي براي سلب مسووليت و ريسك نكردن در فعاليت ها در چارچوب قوانين و مقررات ديده نمي شود.

در ابتداي اين نشست، هريك از روساي ادارات شهرستاني راه و شهرسازي گلستان به بيان مختصري از امكانات، تعداد نيروها، مشكلات و فعاليت هاي اجراشده و در دست اجراي حوزه مربوطه خود پرداختند.

اداره كل راه و شهرسازي گلستان داراي 12 اداره و دو نمايندگي در سطح شهرستان هاي اين استان مي باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .