عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در سالروز ورود تاریخی امام (ره) به ایران اسلامی سوت قطارها در گلستان به صدا درآمد


در سالروز ورود تاریخی امام (ره) به ایران اسلامی سوت قطارها در گلستان به صدا درآمد

 

 همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و آغاز جشن های دهه فجر ، زنگ انقلاب و سوت قطارها در اداره کل راه آهن شمال شرق 2 به صدا درآمد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق ، 2 صدای بوق و سوت قطارهای اداره کل راه آهن شمال شرق 2 در ساعت 9 و 33 دقیقه به صورت هماهنگ به صدا درآمد.

 مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با اشاره به اینکه این دهه متعلق به نظام و مردم شریف ایران اسلامی است گفت : پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود و همانا اینکه انقلاب اسلامی ما انفجار نور ایمان و اسلام ناب محمدی بود.

 محمد رضا قربانی ادامه داد : در بهمن ماه 57، جهان شاهد تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بودو امام خمینی ( ره ) آمد و انقلابی در درون دل ها ایجادکردکه عظمت، شرافت و افتخار رابه همراه داشت و به فرموده مقام معظم رهبری، حضرت آیت اللّه خامنه ای، مدظله العالی، «امام آمد تا به نام خدا سفینه نجات خلق را از میان لجّه ای خون به ساحل پیروزی رهنمون شود.

 وی افزود : انقلاب اسلامى در همه‏ ى ابعاد فردى و اجتماعى، فرهنگى ، داخلى و خارجى اهداف بسيار بلندى براى مردم و دولت ترسيم نموده است که اين اهداف عمدتاً مأخوذ از قرآن است كه عمدتاً در كلام حضرت امام خمينى (ره) متجلى شده‏اند.

 وی اظهار داشت : پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله ، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 - استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 2028
  • کد خبر : 17009