عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 از برگزاری مسابقات ورزشی در ایام ا... دهه فجر خبر داد


مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 از برگزاری مسابقات ورزشی در ایام ا... دهه فجر خبر داد

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 از برگزاری مسابقات ورزشی در ایام ا... دهه فجر خبر داد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ، به مناسبت فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات ورزشی فوتبال ، فوتسال ، طناب کشی ، دارت با حضور تیم هایی از ادارات و کارکنان ورزشی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 برگزار گردید .

محمد رضا قربانی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در خصوص برنامه های ورزشی تدارک دیده شده در طول دهه فجر در اداره کل راه آهن شمال شرق 2 گفت: مسابقات ورزشی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 که در بخش آقایان سه رشته فوتبال ، فوتبالسال ، طناب کشی ، دارت و در بخش بانوان نیز 2 رشته طناب کشی و دارت در حال برگزاری می باشد.

وی ادامه داد : این مسابقات به منظور گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف تشویق و ایجاد تعامل، شورو نشاط و همدلی، همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارکه فجر شروع و در 21 بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

وی اظهار داشت : در این سری از مسابقات تعداد 12 تیم والیبال به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول، دوم و سوم بعنوان تیم های برتر این دوره از مسابقات اعلام و به نفرات برتر در آیتمهای مختلف در روز مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی جوایزی اهدا خواهد شد.

وی یاد آور گردید : یک سری مسابقات فرهنگی نیز در طول ایام الله دهه مبارک فجر با شرکت بیش از 150 نفر از کارکنان و پرسنل این اداره کل نیز در حال برگزاری است که منتخبین این حوزه ها نیز در بخشهای مختلف مورد تجلیل و تقدیرقرار خواهند گرفت .

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 از برگزاری مسابقات ورزشی در ایام ا... دهه فجر خبر داد

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1417
  • کد خبر : 17366